7/16/2013

Krem Złoty od KremIdealny.pl , czyli czym raczę moją mamę

Czy lubicie robić prezenty swoim bliskim? Ja uwielbiam i  niestety (albo na całe szczęście) ale robię je dość często mojej mamie. Nie ukrywam, że w większości są to prezenty kosmetyczne, gdyż moja mama jest zupełnym laikiem w tej kwestii i często daje sobie wcisnąć produkty, które później zalegają w naszej łazience, bo albo uczuliły, albo podrażniły lub zwyczajnie nie były trafione. Osobiście, jestem zwolenniczką dewizy jakość a nie ilość. Nie lubię kupowania kosmetyków "na masę", zawsze wolałam mieć jeden a porządny kosmetyk. Moje marzenie o kremie idealnym ziściło się, gdy wypróbowałam krem Różowy <KLIK>, natomiast mojej mamie przypadł w udziale Krem Złoty. Dziś poznacie jej zdanie na temat owego specyfiku :)


Co twierdzi producent?                                                                                                                                                              


  • nawilża wysuszoną skórę
  • odbudowuje warstwę ochronną
  • odżywia
  • wyrównuje koloryt
  • zmiękcza
  • wygładza

Co zawiera krem:
  • biodostępne złoto, wbudowane w komórki drożdży jony szlachetnego metalu tworzą kompleks odżywczy  i nawilżający
  • olej z czerwonej palmy, której bogactwo naturalnego karotenu daje kremowi kolor i chroni skórę przed wolnymi rodnikami
  • białkocukry (glikozaminoglikany) z drożdży - klasyczne nawilżacze, gąbki molekularne poprawiające zdolność naskórka do utrzymywania wody
  • bazę ciekłokrystaliczną - KremIdealny zbudowany jest na wzór i podobieństwo skóry, której komórki scalane są lipidami, trochę jak cegły zaprawą. tworzy to naturalny płynny kryształ – strukturę uporządkowaną, jednak nie sztywną. Naukowcy inspirowani budową skóry skopiowali ten naturalny wzorzec tworząc bazę ciekłokrystaliczną. Baza ta jest podstawą KremuIdealnego. Jej obecność gwarantuje poprawę nawilżenia, która przetrwa przerwy w używaniu kremu - baza wysyca skórę cennymi lipidami i pomaga jej odbudować własne optymalne nawodnienie.
  • Więcej na bazadlaatopowych.pl
  • olejek neroli (z kwiatu gorzkiej pomarańczy) - używany w aromaterapii do relaksowania i poprawy krążenia; w perfumerii olejek ten jest jednym z najcenniejszych materiałów;

skład wg INCI 
Aqua, Grapeseed (Vitis vinifera) Oil, Rice (Oryza sativa) Oil, Yeast Extract, Saccharomyces/Gold Ferment Lysate Filtrate, Red Palm (Elaesis guineensis) Oil, Canola (Brassicca campestris) Oil, Shea Butter (Butyrospermum Parkii), Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl alcohol, Glycerin, Hydrogenated Lecithin, Pentylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol,  Glycerin, Sodium Phytate,  Caprylyl Glycol,  Chlorphenesin, Xanthan Gum, Tocopherol, Neroli (Citrus aurantium amara) essential oil, Squalane, Ceramide 3

Moja opinia:                                                                                                                                              
Krem Złoty, podobnie jak jego różowy brat, zamknięty jest w masywnym, dobrze łażącym w dłoni słoiczku, który wykonany jest z bardzo eleganckiego, chromowanego szkła. Pojemniczek zamknięty jest wygodna nakrętką a dodatkowo zabezpieczony plastikowym wieczkiem. Całość jest szalenie gustowna i estetyczna. Konsystencja kremy Złotego, jest podobna do wersji różowej, jest on raczej rzadki, jednak bez obaw - nie spływa z dłoni ;) Nie jest to gęsta typowa emulsja ani wodnisty żel. Mnie osobiście przypomina nieco mus, połączenie emulsji i żelu. Charakterystyczna dla firmy KremIdealny konsystencja wpływa bardzo korzystnie na wydajność produktu. Już niewielka ilość wystarczy aby pokryć cała twarz oraz szyję. Krem Złoty wchłania się błyskawicznie, nie pozostawiając na twarzy lepkiej, uciążliwej warstwy a jedynie aksamitny film



Działanie produktu jest bajeczne, ewidentnie nawilża oraz odżywia dojrzałą skórę. Zwróciłam szczególną uwagę na ładne wyrównanie kolorytu, buzia nie jest już tak poszarzała i nie wygląda na wiecznie przemęczoną. Dodatkowo produkt poprawił elastyczność skóry oraz nadał jej ogólnego zdrowego wyglądu. Wiadomo, że w wieku 52 lat nic nas nie odmłodzi, jednak ważne aby skórę odpowiednio nawilżać oraz stosować preparaty o bogatszym składzie.  Dodam, iż produkt ma piękny żółty kolor oraz bardzo przyjemny aromat pochodzący od olejku neroli. Na koniec muszę wspomnieć również o składzie, który pełny jest dobroczynnych składników (o których swego czasu pisałam w cyklu postów odnośnie pielęgnacji skóry zimą).  Produkt pozbawiony jest parabenów czy sztucznych barwników.


Podsumowując, uważam iż jest to fenomenalny produkt dla osób po 30 roku życia. Ze względu na szalenie elegancka szatę graficzną oraz opakowanie, nadaje się idealnie na prezent. Krem wspaniale się wchłania, nawet w przypadku cery tłustej, nie pozostawiając uczucia lepkości. Produkt świetnie podziałał na cerę mojej 52 letniej mamy, która stała się zdecydowanie bardziej napięta oraz nawilżona. Wyczuwalny zapach olejku neroli przyjemnie koi oraz relaksuje.

Cena jest kwestią dyskusyjną, jednak mając porównanie z niektórymi kremami z "wyższej półki cenowej" napakowanymi silikonami, uważam że inwestycja w Złoty KremIdealny, jest jak najbardziej wyborem słusznym. Tym bardziej, gdy zwrócimy uwagę na jego świetną wydajność.



21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy krem. Podoba mi się jego skład. Świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest faktycznie bardzo dobry, zresztą tak jak cały produkt.

      Usuń
  2. Po raz pierwszy widzę taki kosmetyk :D Ale lubię ładnie pachnące kosmetyki w ładnych opakowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam recenzję tego różowego kremu i brzmi świetnie :) chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy jak dla mnie był fantastyczny! a jaki wydajny :)

      Usuń
  4. Wygląda bardzo zachęcająco ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj ciekawy produkt... i szata graficzna cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pięknie :) rzadko się zdarza, że i opakowanie, i wygląd, i działanie kremu odpowiadają nam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się całkiem nieźle, nie słyszałam wczesniej o tej firmie :) A krem przydałby się też mojej rodzicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również wole coś lepszego niż mase średnich produktów :) Krem dobrze się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja moją mamę również obdarowuję kosmetykami :) Sama by się nie skusiła na większość.

    OdpowiedzUsuń
  10. na najbliższe urodziny kupie go mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremu nie znam, ale rzeczywiście szata graficzna cudowna :)
    Jeśli krem jest na prawdę dobry to warty jest większych pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. opakowanie jest niezwykłe - tak proste i eleganckie zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem prezentuje się rewelacyjnie, ale najważniejsze, że działa:) Ja swojej mamie też kupuję kosmetyki i cały czas próbuję ją nakłonić do używania kremów do twarzy:/ Zmarszczek nie ma dużo, pomimo 59 lat, ale zdecydowanie ma szarą i zmęczoną cerę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojej nie muszę nakłaniać, sama czasem do mnie przychodzi i tylko składa zamówienia :)

      Usuń
  14. Brzmi ciekawie. Jaki jest koszt tego kremu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Może kupię mamię na urodziny, bo wydaje się ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog