8/29/2019

NOU CHERRY BLOSSOM || ZAPACH MOICH WAKACJI

Wakacje powoli dobiegają końca, czasem zastanawiam się jak to możliwe, że czas tak szybko ucieka. Wiem. Dawno mnie tu nie było, jednak musiałam chwilę odetchnąć, skupić się na sobie i mojej małej Gabi, już niebawem czeka mnie powrót do pracy, dlatego chcę ten czas wykorzystać na maksa. Dziś opowiem Wam, czym w tym sezonie pachniał maj i czerwiec. Jakiś czas temu, otrzymałam do wypróbowania zapach, NOU Cherry Blossom, który dostępny jest w sieci Rossmann.


Cherry Blossom, to zapach kwiatowo-piżmowy, który ma być niczym romantyczny spacer. Początek to przechadzka w ogrodzie pełnym peonii oraz brzoskwiń. Dalej zapach się zmienia, niczym kręte ścieżki tajemniczego ogrodu, wchodzimy w alejkę usłaną jaśminem, różami, fiołkami oraz kwitnącą wiśnia. Końcowym etapem podróży, są nuty drzewne oraz piżmo. Perfumy mają bardzo ładną szatę graficzną oraz elegancki i kobiecy flakonik.




Na wstępie, zapach wydał mi się nijaki, jednak szybko zmieniłam zdanie. Myślę, że trzeba dać mu chwilę, pozwolić aby osiadł na skórze i się z nią połączył. Nazwa Cherry Blossom, idealnie go opisuje, już od samego początku, czujemy bowiem kwiat wiśni, który z resztą trwa na skórze cały czas, może nieco blednie ale wciąż jest wyczuwalny. Pozostałe nuty zapachowe, tworzą niejako ciepłe, otulające tło. Finalnym etapem, jest pojawienie się nut drzewnych, które świetnie dopełniają i zgrywają się, z nieco słabszym jednak wciąż wyczuwalnym, zapachem kwiatu wiśni. Na wierzch wychodzi również ciepła i słodką woń jaśminu, jako idealne dopełnienie piżma.


Zapach jest zdecydowanie lekki i wiosenny, nie przytłacza, jest kobiecy i bezpretensjonalny.  Warto dodać, iż producent twierdzi, że ich zapachy nie zawierają sztucznych barwników oraz, że są tworzone z naturalnych składników. Wody perfumowane marki NOU, dostępne są w drogeriach Rossmann.


2 komentarze:

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog