7/15/2013

Romantic, maska do włosów z olejkiem arganowym, regenerująca

Swego czasu otrzymałam pokaźną przesyłkę od firmy Forte Sweden, w której znalazłam między innymi maskę regenerującą do włosów firmy Romantic. Z racji posiadania przeze mnie włosów krótkich, zdecydowałam się przekazać maskę mojej przyjaciółce, której pukle zachwycają mnie za każdym razem gdy na nie patrzę. Dziś postanowiłam wykorzystać notatki Eweliny i spłodzić dla Was recenzję owej maski.


Co twierdzi producent?                                                                                                      
Maska Regenerująca ROMANTIC Professional to idealne rozwiązanie dla włosów suchych i zniszczonych. Maska zawiera proteiny jedwabiu znane z właściwości wygładzających oraz marokański BIO olej arganowy, który znany jest z głębokiego odżywiania, regeneracji komórek oraz właściwości intensywnie nawilżających. Maska nawilża włosy i ułatwia ich rozczesywanie.



Moja opinia:                                                                                                                       
Po pierwsze, uwagę zwraca ciężkie, duże opakowanie, które po brzegi wypełnione jest kosmetykiem. W moich, jak i Eweliny oczach, jest to zdecydowany plus, tym bardziej, że maskę można dostać już za około 15 zł np. w drogerii Natura. Szata graficzna jest przeciętna, jakoś niczym mnie nie zauroczyła, natomiast muszę powiedzieć, że dobrym pomysłem było szerokie, zakręcane wieczko. Maska ma kolor białawy, perłowy. Konsystencja maski jest bardziej rzadka niż gęsta, co pozytywnie wpływa na jej wydajność. Produkt bardzo dobrze rozsmarowuje się na włosach, dzięki czemu już niewielka ilość wystarczy na pokrycie włosów "do ramion". 


Działanie maski jest...hmmm...chyba przeciętne. Bardzo dobrze zmiękcza włosy a jednocześnie ich nie obciąża. Ewelina ma włosy kręcone i dzięki masce Romantic nie miała absolutnie żadnych problemów z ich rozczesywaniem. Dodatkowo, włosy nabrały zauważalnego blasku i lekkości. W moim przypadku zauważyłam, że włosy były bardziej podatne na układanie. Wielkim atutem maski jest jej bajeczny, strasznie przyjemny zapach, który dość długo utrzymuje się na włosach. 
Warto również dodać, iż jest to produkt polecany do salonów fryzjerskich, jednak muszę się Wam przyznać, że nie byłam jeszcze u fryzjera, który pracowałby na kosmetykach Romantic.


Podsumowując, uważam że jest to dobry produkt. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze zwracam uwagę na korelację ceny do ilości oraz jakości produktu. Moim zdaniem, za cenę 15 zł otrzymujemy produkt o pojemności 500 ml, który bajecznie pachnie, nie obciąża włosów, ładnie je nabłyszcza oraz ułatwia ich rozczesywanie. Razem z Ewelinka jesteśmy na TAK :)



22 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej masce ani nie widziałam- hm, może właśnie dlatego, że opakowanie nie przyciąga wzroku

    OdpowiedzUsuń
  2. mam na nią ochotę ale nigdzie nie moge jej dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład jakiś genialny nie jest, ale może się skuszę. Tak w ogóle to nawet nie wiedziałam, że jest w Naturze

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tej maski, ale słyszałam o niej dużo dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam próbkę jednej z tych masek, ale jakos nie byłam zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ją w Lewiatanie za 10 zł :D Ciekawa, ale szkoda, że ma silikony :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz ją widzę ale skoro ułatwia rozczesywanie to jest idealna dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej maski, ale za taką cenę spodziewałabym się takiego działania jak opisałaś :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz czytam o tym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  10. tania i duża butla to juz jest na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jeszcze tej maski... wygląda interesująco i zachęcająco :) chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam produktu... Ale podoba mi się;D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię kosmetyki do włosów tej firmy :-)
    są tanie a spisują się świetnie
    mam w planach zakup jakiejś maski do włosów właśnie tej firmy jak już zmęczę Kallosa litrowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z nią nie miałam jeszcze do czynienia, może kiedyś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za taką cenę warto wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Za tą cenę chętnie się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dostałam ją w biedronce za całę 7 zł, rewelacja;0

    OdpowiedzUsuń
  18. w auchan za 9zł

    OdpowiedzUsuń
  19. Często jest w Biedronce za 10 zł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog