8/29/2019

NOWOŚCI OD FLOS-LEK SKIN CARE EXPERT || SPHERE - 3D

Skin Care Expert SPHERE-3D to nowa linia produktów od marki Flos-lek, która wyjątkowo mnie zaciekawiła! Gdy pierwszy raz przejrzałam informację prasową odnośnie tych kosmetyków, oniemiałam. Polska firma, wypuszcza na rynek coś tak fajnego? Od razu pomyślałam o nowości Clinique, gdzie również mamy możliwość swobodnego łączenia ze sobą poszczególnych komponentów.  Mam jednak nieodparte wrażenie, że Flos-lek poszedł o krok dalej i stworzył coś niezwykłego.


CZYM SĄ KOSMETYKI SKIN CARE EXPERT SPHERE-3D

Skin Care SPHERE-3D to linia kosmetyków przeznaczona do pielęgnacji skóry powyżej 25 roku życia. Umożliwia ona, stworzenie spersonalizowanego zestawu, idealnie dopasowanego do potrzeb naszej skóry. Cała serię SPHERE-3D możemy podzielić na 3 wersje: VITAL, MOIST oraz ENERGY, w skład których, wchodzi odpowiednio: koncentrat oraz sferyczne krem.


SIŁA ZAMKNIĘTA W KULECZCE|| INNOWACYJNE KREMY

Bezapelacyjnie, największą sensacją i hitem całej serii, są kremy, które w niczym nie przypominają tradycyjnego kremu do twarzy. Flos-lek postanowił pójść o krok dalej i w tych malutkich kuleczkach, sferach, zamknął całą moc produktu. Jedna kuleczka to porcja kremu pielęgnacyjnego, o właściwościach nawilżających, regenerujących oraz wyglądających. Kulki zanurzone są w płynie o konsystencji galaretki, w każdym opakowaniu znajdziemy również malutka szpatułkę, która szybko i higieniczne wydobędziemy perełki kremu. Kolejnym krokiem jest roztarcie sfery w palcach, delikatne rozgrzanie kremu i aplikacja kosmetyku na twarz oraz szyję. Wydobyty krem, jest niezwykle aksamitny i przyjemny a jego konsystencja jest jak z bajki. Na mojej skórze, wersja nawilżająca wchłania się bardzo szybko, dając uczucie nawodnienia, komfortu i ukojenia. Krem zostawia przyjemną warstwę, skóra jest świetnie nawilżona i gotowa na makijaż.


W STYLU PIELEGNACJI AZJATYCKIEJ || KONCENTRATY

Koncentraty,  wchodzące w skład linii SPHERE-3D, generalnie mają konsystencję opartą na wodzie, dzięki temu są lekkie, szybko się wchłaniają, przez co będą odpowiednie do każdego typu cery. Jak podkreśla producent, możemy stosować je jako samodzielny kosmetyk lub jako wstępne przygotowanie skóry pod krem sferyczny. Wszystko zależy od potrzeb naszej skóry. Koncentraty możemy stosować również pod oczy, jest to zatem zdecydowanie kosmetyk wielofunkcyjny.


VITAL, MOIST, ENERGY || CZYM SIĘ RÓŻNIĄ

Jak wspomniałam wcześniej, w całej linii kosmetyków SPHERE-3D możemy wyróżnić 3 gamy, które różnią się przede wszystkim składnikami czynnymi. Cała seria jest jednak tak skomponowana, że spokojnie można je dowolnie łączyć, to, że zdecydujemy się np. na nawilżający krem sferyczny MOIST, nie wyklucza stosowania żółtego koncentratu, w przypadku gdy oprócz nawilżenia chcemy nieco rozjaśnić i rozświetlić cerę. 


Rożnowa seria Vital, oparta jest na koenzymie Q10, który wykazuje przede wszystkim właściwości regeneracyjne, antyoksydacyjne czy przeciwzmarszczkowe. Jest to składnik, który świetnie odbudowuje oraz przywraca skórze gęstość i jędrność. Kosmetyki z koenzymem Q10, jak na mój gust, mają najbogatsza konsystencję, myślę, że sprawdza się idealnie w przypadku cery dojrzałej, której naturalna bariera lipidowa jest już cieńsza. Również posiadaczki cery suchej, powinny być usatysfakcjonowane. Koncentrat w tym przypadku ma najbardziej kremową konsystencję.




Niebieska wersja MOIST jest moim zdecydowanym faworytem, przede wszystkim dlatego iż fenomenalnie nawilża, koi, łagodzi a jednocześnie, dzięki dużej zawartości kwasu hialuronowego oraz hialuronianu sodu, fajnie napina i liftinguje. Połączenie kremu sferycznego i koncentratu daje bardzo dobre efekty, zwłaszcza wizualne, jeśli chodzi o wypełnienie i napięcie skóry. Oba produkty idealnie nadają się pod makijaż, można jest stosować razem lub oddzielnie. Ja osobiście, podczas upałów, jako pielęgnacji na dzień, używałam samego koncentratu, który ma typową żelową formułę. Wieczorem, po oczyszczeniu skóry, aby ja dobrze nawodnić po całym dniu, łączyłam koncentrat z kremem.


Żółta linia VITAL, to nic innego, jak bomba antyoksydantow i składników o działaniu energetyzującym i rozjaśniającym. W tej gamie, znajdziemy największą dozę witaminy C, która jak wiemy, świetnie rozjaśnia i dodaje skórze blasku. Również koncentrat jest najbardziej "specyficzny", bardziej niż krem, przypomina hmmm...suchy olejek? Po dłuższym stosowaniu, zauważymy również poprawę ogólnego stanu cery, jej napięcia, jędrności i kolorytu.


Flos-lek stworzył produkty, które śmiało mogę zakwalifikować do gamy Premium. Wszystko jest tu dopracowane a dbałość o szczegóły wręcz zachwyca. Począwszy od eleganckiej szaty graficznej, przez piękne słoiczki kremów sferycznych czy detale takie jak np. szpatułka, którą nabieramy produkt. Osobiście, doceniam możliwość swobodnego łączenia kosmetyków, myślę, że jest to strzał w dziesiątkę, bowiem dzięki takiemu zabiegowi, jesteśmy w stanie  stworzyć zestaw idealny dla naszej skory. 


Nowa seria kosmetyków Flos-lek, zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, produkty wniosły dozę elegancji i niesamowitą przyjemność do mojej wieczornej i porannej rutyny pielęgnacyjnej. Na koniec, wspomnę również o zapachach, które, wierzcie mi, totalnie Was oczarują! 

5 komentarzy:

  1. Wizualnie prezentuje się bardzo fajnie, opakowanie i te kuleczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sferyczny krem, to coś niesamowitego, nowa formuła głęboko nawilżająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przemyślana seria. najlepszy dla mnie jest koncentrat z witaminą C.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa seria, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog