8/02/2018

SHINYBOX LIPIEC || SUMMER VIBES

Kilka dni temu dotarło do mnie lipcowe pudełko ShinyBox zatytułowane Summer Vibes. Nie ukrywam, że już sama nazwa lipcowej edycji wprowadza w dobry nastrój, rozbudza wyobraźnię i zaostrza apetyt na fajne, letnie kosmetyki! Co zawiera box i co o nim sądzę? Zapraszam dalej!

Po pierwsze, w pudełku znalazło się aż 8 pełnowymiarowych produktów i to nie byle jakich marek. Lipcowa edycja stawia pielęgnację na pierwszym miejscu, w pudełeczku bowiem znalazłam aż dwa kremy do twarzy. Fajną, letnia propozycją jest Bishojo krem wodny regenerujący na dzień/noc, z racji dość krótkiej daty ważności, postanowiłam od razu go otworzyć i zacząć używać. Krem robi bardzo dobre pierwsze wrażenie, zwłaszcza w te upały. To co mogę o nim już teraz powiedzieć, to to, że bardzo szybko się wchłania przez co dość dobrze sprawdza mi się pod makijaż. Zobaczymy jak sprawdzi się na dłuższą metę. Kolejny produkt to krem ujędrniający z ekstraktem z imbiru marki Tria. Przyznam, że nie słyszałam wcześniej o tej marce, jednak po dokładnym obejrzeniu opakowania doczytałam, że producentem jest . Produkt oddałam mamie, gdyż sama nie mam takiej "mocy przerobowej", tym bardziej, że i tu data ważności to 10/18 r. Przyznam szczerze, że przy takiej ilości kremów do twarzy w pudełeczku, z takim terminem ważności, październik wydaje mi się datą nierealną i jednej osobie ciężko byłoby zużyć produkty.




Najfajniejszym kosmetykiem lipcowej edycji, przynajmniej dla mnie, jest arganowy krem do rąk i paznokci firmy Stara Mydlarnia, dodam, że osobiście bardzo cenię ich produkty, miałam kiedyś masło do ciała i byłam bardzo, bardzo zadowolona. Produkt już na pierwszy rzut oka zachęca do stosowania a fajna, podręczna tubka zmieści się w każdej torebce. Krem otworzyłam i przepadłam, jest mega natłuszczający, idealny do suchych czy zniszczonych dłoni a mnie własnie czegoś takiego teraz trzeba.






W pudelku oprócz kremów znalazłam również maseczkę do twarzy Biotanique Mask Lift & Ultra Clean. Jest to połączenie maski opartej na śluzie ślimaka, która ma intensywnie liftingować oraz oczyszczającej, którą nakładamy w strefie T. Wszystko oczywiście w dwóch, niezależnych saszetkach. Oprócz pielęgnacji twarzy, zespół ShinyBox zaopatrzył nas również w antyperspirant FA, w moim przypadku, o bajecznym, tropikalnym zapachu Island Vibes Fiji Dream. Mimo, że na co dzień wybieram raczej po szyfty czy kulki, standardowy spray jest czasem miła odmianą, zwłaszcza o tak przyjemnym, wakacyjnym zapachu! Myślę, że będę po niego często sięgać. Jak to często w SinyBoxach bywa, tak i tym razem są produkty wymienne, w lipcu padło na produkty marki Hello Nature, ja niestety, znowu trafiłam maskę do włosów olejek z jagód Acai ochrona koloru i odmłodzenie. Nie powiem, początkowo się ucieszyłam, bo słyszałam o nich wiele dobrego, jednak przeglądając relacje innych dziewczyn, wolałabym masło do ciała. Cóż, może następnym razem ;) Maska natomiast zapowiada się ciekawie, ma ładny zapach a i skład prezentuje się ciekawie.




Dwa ostatnie produkty, które znalazłam w boxie to Collibre Swiss Collagen Drink, który powędrował do mojej mamy oraz Raisin, naklejki wodne na paznokcie, które zostawiłam sobie. Osobiście nie jestem przekonana do takich drinków, tym bardziej będąc w ciąży postanowiłam nie eksperymentować, ale bardzo chętnie poczytam Wasze opinie na ich temat. Co do naklejek, od dawna chciałam sobie jakieś kupić i spróbować jakoś zrobić sobie z nimi paznokcie. Zobaczymy co wyjdzie z tej przygody!

Dajcie znać co sądzicie o lipcowym ShinyBox, przypadł Wam do gustu? Ja uważam, że jest zdecydowanie lepszy niż poprzednia edycja, spójny i przemyślany!



5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, cudowne i ciekawe kosmetyki! :) ostatnio zainteresował mnie ten krem z Bishojo :) sam box jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie by specjalnie nie zachwycił, ale zły też nie jest :) dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie zdecydowała bym się na prenumeraty pudełek ale to według mnie prezentuje się lepiej niż poprzednie ;) obserwuje i zapraszam do sobie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy Aniu za tak miłe słowa <3 Mamy nadzieję, że będzie Ci służyć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mam to pudełko i jestem zadowolona z jego zawartości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog