5/05/2018

SPRING TIME|| SHINYBOX WITH NATURA KWIECIEŃ 2018

Długi majowy weekend trwa w najlepsze, dlatego musicie mi wybaczyć lekkie opóźnienie z prezentacją kwietniowego ShinyBoxa. Kwiecień to dla mnie miesiąc wyjątkowy, przede wszystkim przez to, że jestem "kwietniową dziewczyną" i pod koniec miesiąca obchodzę urodziny ;) Wiecie, taka podświadomość, dobre, pozytywne nastawienie, sprawia, że praktycznie cały miesiąc byłam w dobrym nastroju. Czytając zapowiedzi kwietniowego ShinyBoxa, wyobrażałam sobie wiele. Liczyłam, że znajdę ciekawe nowości. Czy tak się stało? Zapraszam dalej!


Patrząc na zawartość kwietniowego pudełka, mam jedno skojarzenie, mianowicie "z dużej chmury, mały deszcz." Tak właśnie odbieram tą edycję. Pudełko z zewnątrz świetne! Fajna, wiosenna szata graficzna, powiem więcej, fakt, że było przygotowywane we współpracy z drogeriami Natura, zapowiadało się bardzo obiecująco!

Obudź się na wiosnę z ShinyBox & Drogeria Natura. Odkryj moc wyjątkowych kosmetyków i udaj się do świata piękna i urody wraz z kwietniowym pudełkiem Spring Time.

→NOABAY SZAMPON DO WŁOSÓW

Organiczny i wegański szampon o pięknym, orzeźwiającym zapachu. Zawiera między innymi odżywcze białko ryżowe i aloes. Wolny od siarczanów i silikonów, zawiera w 99% składniki pochodzenia naturalnego. Produkt opatrzony certfikatem ECOCERT. Travel size: ok. 50 zł zł / 100ml
Zauważyłam, że Naobay dość często pojawia się w ShinyBox, nie powiem, że to źle. Aktualnie używam ich krem pod oczy, który znalazłam własnie w ShinyBox kilka miesięcy temu. Zobaczymy jak sprawdzi się szampon, choć nie ukrywam, że akurat do tego typu naturalnych kosmetyków podchodzę dość ostrożnie i raczej sceptycznie.

→BEAUTE MARRAKECH NATURALNA WODA RÓŻANA W SPRAYU

Woda różana to ceniony, 100% naturalny hydrolat. Doskonale odżywia i pielęgnuje. oda różana wykazuje właściwości tonizujące, łagodzące, regenerujące. Doskonale odżywia i pielęgnuje. Koi podrażnienia i zaczerwienienia. Wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, zwiększa elastyczność skóry. Travel size:  7,20 zł / 50 ml
Pierwszy raz mam styczność z wodą różaną, jakoś nigdy wcześniej nie miałam okazji używać a sama z siebie nie czułam potrzeby kupna. Fajnie, że woda jest w wersji podróżnej, myślę, że przyda się na wyjazdy czy do odświeżenia makijażu czy samej twarzy podczas upałów.


→7TH HEAVEN MASECZKA DO TWARZY W PŁACHCIE

To co najlepsze od Matki Natury zamieniliśmy w serum i nasączyliśmy nim tkaninę maski. Bez bałaganu, bez zamieszania - istny 5 minutowy cud. Tkanina ściśle przylega się do skóry, optymalizując dostarczanie kluczowych składników, pozostawiając uczucie odświeżenia i odżywienia. Produkt pełnowymiarowy: ok.11 zł / opakowanie
Maseczek nigdy za wiele! Tak się składa, że akurat z maski w płacie się ucieszyłam, powiem więcej, na dzień dzisiejszy już ją zużyłam...i przyznam, że była całkiem fajna! Buzia była ładnie wygładzona, napięta i elastyczna. Nic dodać, nic ująć.

→BLOC OCHRONNA POMADKA DO UST

Ochronna pomadka do ust od marki Bloc - bazuje na naturalnych, odżywczych składnikach, zapewniających silne nawilżenie i ochronę ust przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym UVB. Produkt pełnowymiarowy: ok. 24zł / szt.
Przyznam, że mam już swoje ulubione masełko do ust, o którym napiszę więcej już niebawem, jednak myślę, że tego typu gadżety przydają się zawsze. Zobaczymy jakie będzie lato, może przez wzgląd na filtry uda mi się ją zużyć?

→SILCARE HYBRYDOWY LAKIER DO PAZNOKCI

Zwiększona ilość pigmentu daje efekt doskonałego krycia płytki paznokcia wybranym kolorem. Nakłada się łatwo i szybko. Nie osłabia płytki. W 100% ściąga się z paznokcia acetonem lub płynem do hybryd. Hybryda Color IT Premium doskonale utrzymuje się paznokciach, a jej kolor jest intensywny, nie matowieje. Produkt pełnowymiarowy:  11,99 zł / 6 g
Od kilku lat sama robię paznokcie metodą hybrydową, dlatego każdy lakier bardzo mnie cieszy. Nie ukrywam, że wolałabym znaleźć w boxie inną, sprawdzoną już markę, jednak tą również chętnie wypróbuję.

→KOBO POMADKA DO UST

Pomadka łącząca zalety błyszczyka i pomadki. Nadaje ustom piękny kolor, subtelny połysk i pielęgnuje je dzięki zawartości masła Shea i witaminy E. Wygodna w aplikacji. Produkt pełnowymiarowy: 13,49 zł / szt.
Chyba najbardziej "neutralny" kosmetyk z boxa, początkowo nie wzbudziła mojego zainteresowania, jednak po wypróbowaniu okazała się całkiem przyjemna. Oczywiście duży plus za kolor, wreszcie coś "dla każdego".


→SMARTFOOD BATON

Baton wysokobiałkowy: 35% białek. Idealny jako niskokaloryczna przekąska w diecie, w ciągu dnia lub po treningu. Baton o niskiej zawartości węglowodanów: 28% oraz niskiej zawartości tłuszczu: 11%. Produkt pełnowymiarowy: 5,99 zł / szt.
Jestem w ciąży i zjadam wszystko co wydaje się być słodkie...czyżby dziewczynka? Jednak co do tego batonika...hmmm...cóż nie był to najlepszy smak, przynajmniej dla mnie, ale wiecie, teraz mogę mieć wszystko rozchwiane ;) może następnym razem jakiś orzech?

Dajcie znać co myślicie o kwietniowej edycji, zadowolone czy rozczarowane? 

5 komentarzy:

  1. Woda różana była wspaniała, ta marka miło mi zapadła w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprawa graficzna pudełka śliczna, bardzo w moim guście ;) Zawartość na początku bardzo mnie rozczarowała, ale jak już wszystko dokładnie przeanalizowałam to stwierdzam, że większość kosmetyków wykorzystam ;) Nie zrobiły na mnie niesamowitego wrażenia, ale najgorzej nie jest ;) W świat poleci jedynie pomadka w kredce i szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra pomysły stylizacje wszystko na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Artykuł dobry , zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog