4/02/2017

DNI LIFESTYLE || MAŁE ZAKUPY- DUŻA PRZYJEMNOŚĆ

W miniony wtorek i środę, w Super-Pharm, trwały tzw. dni Lifestyle, czyli duże zniżki na kosmetyki, oczywiście dla posiadaczy ich karty lojalnościowej. Przyznam, że w większości przypadków, nie zakładam takowych kart, ale tu zrobiłam wyjątek.


Na zakupy wybrałam się z mocno sprecyzowanymi planami, nie ukrywam, że chciałam kupić tylko trzy rzeczy. Plan zrealizowałam, choć nie powiem, było ciężko oprzeć się innym kuszącym cudeńkom. Przede wszystkim, chciałam kupić mój ulubiony i niezastąpiony tusz do rzęs. L'oreal Volume Milion Lashes jest dla mnie, pod każdym względem, ideałem...No, może gdyby w regularnej cenie był nieco tańszy. 

Kolejnym produktem, na który miałam od dłuższego czasu ochotę, to reklamowane i wychwalane maseczki, również z firmy L'oreal. Przyznam, że w tym przypadku akurat dobry marketing firmy zrobił swoje i maska czysta glinka wylądowała w moim koszyku. Skusiłam się na wersję "czarną", czyli 3 glinki + węgiel, maska ma detoksykować i rozświetlać, dziś wielki test, więc trzymajcie kciuki. Ostatnią rzeczą, jest krem do twarzy marki Avene Hydrance Optimale Legere, czyli w skrócie ich podstawowy krem nawilżający w wersji lekkiej dla cery mieszanej. 


Ciekawa jestem co sądzicie o takich akcjach? Zakładacie karty i wierzycie w promocje? Pochwalcie się co Wam wpadło do koszyka :)

Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli
Ania

8 komentarzy:

  1. Maseczka i krem bardzo mnie ciekawią, spodziewam się, że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem miałam wcześniej w dość dużych próbkach ( po 15 ml ) i powiem, że ma świetna konsystencję a maseczka- zobaczymy :)

      Usuń
  2. Weszłam do SuperPharmu i jak zobaczyłam zawijającą się kolejkę po całym sklepie to zwątpiłam i wyszłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasami korzystam z promocji w SP. W tym tygodniu jednak korzystałam z promocji 2+2 dla córki w Rossmannie i dla siebie nie kupiłam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym spróbowała maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę GLINKĘ z LOREAL,tyle,że OCZYSZCZAJĄCĄ - miała już swój debiut i póki co - jestem zadowolona z jej działania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog