7/19/2013

A może coś greckiego? Kosmetyki Mythos

Kilka dni temu do moich drzwi zadzwonił listonosz z kolejną, wspaniałą przesyłką. Westchnął głęboko, zrobił minę wielce umęczonego życiem i zapytał czy te paczki to nie mogłyby jakoś hurtowo przychodzić. Pan listonosz wyglądał na całkowicie zdezorientowanego, po czym zaczął usilnie dopytywać się co ja tu tak często zamawiam ;) Ciekawość rzecz ludzka ;)
Tym razem w paczce znalazłam kosmetyki firmy Mythos. Przyznam, że jestem ich wyjątkowo ciekawa, gdyż naczytałam się wielu pozytywnych recenzji. Co było w paczce?









 Znacie produkty Mythos? Lubicie? Przyznam, że wiele sobie po nich obiecuję :)








18 komentarzy:

  1. Znam z widzenia się z nimi, z innych blogów, ale nie miałam okazji ich używać. Tym chętniej o nich u Ciebie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne kosmetyki ;) czekam na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, mam na nie ochotę od bardzo dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na recenzje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakup masła Mythos mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nawet o nich nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój listonosz ma taką samą minę ;)
    A kosmetyków jestem arcyciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale jestem bardzo ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa paczuszka - również słyszałam sporo dobrego o tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy, więc jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, więc z niecierpliwością czekam na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tych kosmetyków, ale są godne uwagi według mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie listonosz mówi to samo i ciągle wypytuje o zawartość :P
    a kosmetyki ciekawe, baardzo nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów, ale słyszałam wiele dobrego o tej marce :)
    Czekam na Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
  15. U Anwen na blogu widziałam i u kilku innych dziewczyn, ale niewiele więc jestem bardzo ciekawa jaki będzie efekt ich działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super kosmetyki, nie używałam jeszcze niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych kosmetyków, ale fajnie się prezentują. :) Oby tak samo działały. :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzies juz je widzialam ale nie mialam okazji przetestowac... A Ty co o nich sadzisz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog