11/22/2012

Promocja = super udane zakupy :)

Hej Dziewczyny!

Dzisiaj taki post na szybko :)


Dzisiejsze zakupy :)

Wczoraj dowiedziałam się o promocji, którą szykuje Rossmann, mianowicie -40% na wszystkie kosmetyki kolorowe. Po zajęciach, mimo zmęczenia i niesamowitego głodu pognałam do Rossmanna na łowy ;)
Oczywiście kolejki i cała masa "wygłodniałych promocji" kobiet okupowała stanowiska kosmetyczna, aczkolwiek po drobnych przepychankach koszykami, torebkami (cud, że mnie nie okradli ) i tym podobnymi rzeczami dopchałam się do kolorowych stanowisk.
Jak to magia tłumu i promocji zamiast z jedną małą szmineczką, wyszłam z Rossmanna z całkiem pokaźnymi zdobyczami ;)
Pomadki Maybelline 

Po drodze do domu zaszłam jeszcze do Golden Rose, oczywiście kupiłam nie ten kolor cienia, który miałam upatrzony bo jak to ja, żeby nie zapomnieć numerka zapisałam go na karteczce....i nie wzięłam karteczki ;)

Lakier i cień do powiek nr 125 Golden Rose


Skorzystałyście z promocji kosmetycznej w Rossmanie? 
Moim zdaniem całkiem opłacalna, kupiłam produkty, (szczególnie podkłady) na które w normalnych cenach bym się nie skusiła.


Bourjois Healthy mix kolor 51 Light vanila  oraz 123 perfect kolor 54 Beige


Oprócz kosmetyków kolorowych kupiłam również płyn do płukania ust i żel z mycia z ORIGINAL SOURCE z edycji świątecznej o zapachu pomarańczy z lukrecją, który zapewne urzeknie każdą z Was.


Original source ORANGE& LIQUORICE edycja świąteczna


 Generalnie jestem mega zadowolona z zakupów, myślę, że może jeszcze kiedyś podjadę na chwilkę po jakieś fajne cienie, bo dostałam zamówienie od mamy ;)

Pozdrawiam A.

4 komentarze:

  1. fajny blog ZAPRASZAM DO MNIE http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No podkłady się opłaca kupić w tej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skusiłam się tylko na dwie rzeczy z kolorówki :) A żelik OS kupiłam za 5zł dzięki kuponowi z Rossnetu. Obłędnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:*
    No proszę jakie fajne zakupki:-)
    Ja muszę kupić sobie jakiś tusz, więc chętnie zajdę do Rossmanna w celu skorzystania z promocji:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog