9/01/2017

SHINYBOX BEAUTY JUNGLE || SIERPIEŃ 2017

Czas na prezentację kolejnego pudełeczka ShinyBox, sierpniowa edycja nosi nazwę: Beauty Jungle i już od samego początku zapowiadała się dość interesująco. Minimalna wartość pudełka to 400 zł a 6 na 8 produktów są pełnowymiarowe... brzmi zachęcająco? Zapraszam dalej!


Obudź w sobie dzikie piękno, odkryj sekrety drzemiące w niezwykłych kosmetykach i odwiedź tajemniczą krainę niespodzianek. Rozbudź swoją dziką naturę wraz z sierpniowym pudełkiem ShinyBox, którego minimalna wartość to aż 400 zł!
→ KUESHI | REGENERUJĄCA EMULSJA DO TWARZY
Emulsja Regenerist jest wykorzystywana głównie do zapobiegania przedwczesnemu starzeniu się skóry. Jego mieszanka aktywnych składników regenerujących, takich jak ekstrakt ze śluzu ślimaka i olejek różany przeciwdziałają oznakom starzenia się skóry i drobnym zmarszczkom, ukrywając plamy, blizny, oparzenia i inne niedoskonałości skóry. Koryguje fotostarzenie skóry oraz uszkodzenia wynikające z promieniowania słonecznego poprzez samogenerację melaniny. Przyczynia się do eliminacji plam, również tych powstałych w przypadku trądziku, ospy wietrznej oraz ukrywa blizny spowodowane przez przebarwienia. Produkt w wersji mini: 76,00 zł zł / 75 ML
Produkt marki Kueshi pojawia się w kolejny raz w pudełku ShinyBox, tym razem do wypróbowania mamy regenerującą emulsje do twarzy. Przyznam, że dopiero dzięki ShinyBox, poznałam owa markę. Żel aloesowy, który znalazł się w lipcowym pudełeczku, wyjątkowo przypadł mi do gustu, mam nadzieje, że emulsja będzie równie udana.
AA | KREMOWA EMULSJA DO MYCIA TUCUMA
Niezwykła moc masła Tucuma, ukryta w kremowej emulsji do mycia ciała jest idealna zarówno pod prysznic, jak i do kąpieli. Wyjątkowe właściwości egzotycznego masła Tucuma w połączeniu z kremową emulsją sprawią, że skóra po umyciu stanie się miękka i elastyczna. Drogocenne składniki roślinne: masło Tucuma – bogate w antyoksydanty, koi i regeneruje skórę, chroniąc ją przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Olejek avocado oraz masło shea, pełne drogocennych składników pielęgnacyjnych (witaminy A+E), wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry, poprawiają jej elastyczność i gładkość. Produkt pełnowymiarowy: 10,99 zł zł / szt
Żeli pod prysznic nigdy za wiele! Mnie osobiście emulsja się podoba, co do zapachu- rzecz gustu, nie jest zbyt intensywny i nie zostaje długo na skórze. Najważniejsze, że produkt nie wysusza skóry. Zdecydowanie zużyję do końca.


CZTERY PORY ROKU | BALSAM DO CIAŁA
Balsam pachnie bardzo zachęcająco, delikatnie i lekko. Konsystencja również wydaje się być przyjemna, produkt szybko się wchłania i nie zostawia lepkiej warstwy. Na pierwszy "rzut oka", jest to bardzo przyjemny kosmetyk.

→ DELIA| FARBA DO WŁOSÓW
Uważam, że dodawanie do pudelek farb do włosów nie jest trafionym wyjściem. Dlaczego? Po pierwsze ciężko trafić z kolorem, po drugie nie wszyscy farbują włosy- ja od dłuższego czasu postawiłam na naturalny kolor. Farbę oddam mamie, o ile będzie miała ochotę na przyciemnienie obecnego koloru.


DONEGAL | SPIRALKA DO BRWI
→ CIEŃ DO POWIEK CONSTANCE CARROLL
W moim pudełku znalazłam spiralkę do brwi z Donegal, z tego co zdążyłam się zorientować był to produkt wymienny, i troszkę mi żal, że nie trafiłam na pędzelek do cieni ;) Cień do powiek przypadł mi w pięknym, typowo "moim" kolorze. Metaliczny, nasycony brąz z domieszką złota!


SHEFOOT | MASKA + PEELING
→ EFEKTIMA CHUSTECZKA BRĄZUJĄCA
→ MINCER |PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA DZIEŃ/NOC
Maska i peeling do stóp zawsze się przydadzą. Odkąd otrzymuję pudełeczka ShinyBox, zaczęłam bardziej dbać o skórę stóp. Co do chusteczki brązującej- jestem do tego typu produktów dość sceptycznie nastawiona, ale zobaczymy. Mam nadzieje, że kolor nie będzie za ciemny oraz, że nie zostaną mi smugi. Do wypróbowania krem przeciwzmarszczkowy Mincer VitaCinfusion- mogę jedynie powiedzieć, że mnie nie uczulił i ma dość przyjemną konsystencję.

→ DR BARBARA | VOUCHER
Voucher wywołał u mnie ogromne zdziwienie! W lipcowej edycji herbatki (które jak dla mnie są rewelacyjne, szczególnie wersja wieczorna) a teraz voucher na dietę- z michą chęcią skorzystam!
Dr Barbara to aplikacja mobilna, która dopasuje dla Ciebie spersonalizowaną dietę i pomoże Ci w jej codziennym stosowaniu. Została zaprojektowana przez specjalistów takich jak: lekarz, dietetyk, analityk medyczny, domowy księgowy, psycholog, coach, trener personalny z myślą o osobach korzystających z urządzeń mobilnych. Aplikacja przypomni Tobie o zbliżających się posiłkach, przygotuje dla Ciebie listę zakupów oraz pozwoli Ci obserwować zmiany Twojej wagi. Produkt pełnowymiarowy:  369,00 ZŁ zł / 3 MIES.
→ Produkt dodatkowy- serum do skóry głowy Vitis Plants Betula Cera Alba

Przeznaczone głównie dla osób z łuszczycą czy łojotokowym zapaleniem skóry, aczkolwiek nie tylko. Może być stosowany również jako kosmetyk pielęgnacyjny, gdyż ma właściwości oczyszczające, zmniejsza ilość zaskórników i domyka pory, wzmacnia cebulki włosów oraz zapobiega ich wypadaniu. Serum pomoże również w przypadku łupieżu oraz złagodzi stany zapalne. Minusem, jest oczywiście zapach- standardowy dla dziegcia, aczkolwiek do przeżycia.    

Jak dla mnie, pudełeczko jest dość udane, osobiście wymieniłabym jedynie farbę, chociażby na fajny tonik czy np. maseczkę w płacie. Ucieszył mnie voucher, gdyż chętnie skorzystam z podpowiedzi na zdrowa dietę, może podpatrzę jakieś zdrowe pomysły na obiad do pudełka do pracy?

Co sądzicie o sierpniowym ShinyBox? Przypadł Wam do gustu?



6 komentarzy:

  1. Mi bardzo średnio przypadło pudełko do gustu. Jakąś super nie zachwyca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej spodobał się cień do powiek :)

      Usuń
  2. Fajna zawartość pudełeczka. Niektóre produkty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zel do mycia AA stosuje i jest naprawdę rewelacyjny. Polecam wszystkim dziewczynom

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog