11/05/2018

THINK PINK || SHINYBOX PAŹDZIERNIK 2018

Odkąd w moim życiu pojawiła się Gabi, dni lecą mi niesamowicie szybko...w sumie jakie dni, tygodnie mijają w takim tempie, że nawet się nie zorientowałam, a tu kończy się październik! O końcu miesiąca przypomniał mi niedawno kurier, który przyniósł mi najnowsze pudełeczko ShinyBox. Hasłem przewodnim październikowej edycji są słowa Think Pink, do tego różowa wstążka i już wiadomo o co chodzi. Październik jest bowiem miesiącem walki z rakiem piersi. Jeśli jesteście ciekawe, co zespół znanego dobrze pudełka, przygotował dla Nas tym razem, zapraszam do czytania!


COŚ PIĘKNEGO to najnowsze pudełko ShinyBox <3 Razem z nim zabierzemy Cię do porywającego świata pełnego niesamowitych inspiracji, kosmetycznych marzeń i bajecznych niespodzianek! Jesteś ich ciekawa i masz ochotę na coś pięknego? Jeśli tak, wrześniowy box stworzony jest wprost dla Ciebie!
Czasem sobie myślę, że nic mnie nie zaskoczy, po kilku średnich pudełkach, nie nastawiałam się na wiele. Tym razem jednak, zespól ShinyBox faktycznie mnie zaskoczył. W pudełku znalazłam kilka ciekawych nowości, kosmyki firm, o których nie miałam jak dotąd pojęcia, produkty są jednak przede wszystkim przydatne, z długimi datami ważności. W pudełku znalazłam produkt firmy BIOTANIQUE naturalny krem odżywczy, który był dołączony również do poprzedniego boxa. Jedni mogą powiedzieć, nuda, ja się bardzo cieszę, gdyż tamten zdążyłam już zużyć. Krem jest świetny, ma śliczny zapach, lekka konsystencję, bardzo szybko się wchłania zapewniając jednocześnie fajne nawilżenie i odżywienie.


Dwa preparaty do twarzy, pierwszy to krem firmy Naturativ 360 AOX Face Cream. Krem opisywany jest jako anti- ageing, -oxydation, -redness, -pollution. Skład kremu jest bardzo naturalny, znajdziemy tu ekstrakt z miłorzębu japońskiego, kwiatów kocanki i cytryny, dodatkowo zawiera on oleje z wiesiołka, winogron i lnianki siewnej. Drugi kosmetyk do twarzy to LIQ CC SERUM, przeciwzmarszczkowy koncentrat rozświetlający 15% witamina C + tokoferol+ magnez, konsystencja lekka. Przeznaczony do cery normalnej i mieszanej, cera dojrzała i młoda. Jest to nic innego, jak serum z wysoką zawartością witaminy C...a ja uwielbiam takie kosmetyki! Przyznam, że serum jest dla mnie totalną nowością, nigdy wcześniej nie słyszałam o takiej firmie i nie ukrywam, że jestem mega ciekawa efektów.


W pudełku znalazłam również wygładzający krem do rąk Delia, który wzbogacony jest d-pantenolem. Na dzień dzisiejszy mogę już powiedzieć, że ma on bardzo przyjemny zapach, szybko się wchłania i dobrze nawilża. Apecontrol firmy Olim Labs, to preparat w formie tabletek, który ma za zadanie hamować apetyt i dodawać energii. Jako magister farmacji powiem jedynie, że radzę uważać osobom z nadciśnieniem, gdyż preparat pobudza termogenezę, może podnosić ciśnienie krwi.



Dwa bardzo fajne i przydatne produkty, to mydełko naturalne AMBER AQUA BALTIC, które pięknie pachnie i interesująco wygląda. Wytwarzane jest ręcznie, zawiera wyciąg z bursztynu, dzięki czemu pielęgnuje i nawilża ciało. Fajnym dodatkiem jest również naturalny balsam do ust BEE NATURAL, który oparty jest na wosku pszczelim. Kolejną nowością jest dla mnie odżywka bez spłukiwania do włosów farbowanych ETERNAL SRAY LEAVE-IN marki IL SALONE MILANO. Nie ukrywam, że jest to dla mnie zupełna nowość, której jestem bardzo ciekawa. Odzywka ma wzmacniać kolor, nadawać włosom blask, tworzyć ochronę przed promieniami UV, wzmacniać oraz pomagać w modelowaniu.




Jedynym kosmetykiem kolorowym październikowego ShinyBox, jest pomadka MOOV Liquid LipsMatter Show-off. Nazwa mega długa i rudna do zapamiętania a jest to tak właściwie matowa pomadka w płynie, kolor bardzo mi się podoba- intensywny róż, nieco wpadający w fuksję, Produkt dostępny w Kontigo.



Dajcie znać co sadzicie o październikowej edycji, który kosmetyk najbardziej przypadł Wam do gustu?



4 komentarze:

  1. bardzo fajna zawartość! jedynie te tabletki do mnie nie przemawiają;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna zawartość :) Zainteresował mnie krem z Naturativ i serum z witaminą C:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem dobra passa tych pudełek została w tym miesiącu przerwana :D Całość ratują kosmetyki, które trafiły jedynie do ambasadorek. Poza tym zadowolona jestem tylko z kremu do rąk i balsamu do ust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnia zawartość, nie byłabym zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog