7/21/2014

WYNIKI ROZDANIA

Mam nadzieje, że Wasz weekend był równie udany jak mój...mimo, ze pracowałam w sobotę :/ Myślę, że nie ma co przedłużać więc od razu przejdę do sedna. Otóż, chcę Wam podziękować za tak liczny udział w rozdaniu! Ilość zgłoszeń przerosła moje najśmielsze oczekiwania...i nie dałam rady opublikować wyników w niedzielę ;) Zgłoszenia typu TAK/ NIE/TAK...bez podania jako kto obserwujesz nie były brane pod uwagę.  Pisałam o tym w regulaminie- nie mam czasu na domyślanie się kim możesz być ;) Kochane, lecę do pracy więc....oto szczęśliwy los- 120 (losy przyznawane jak zawsze- według kolejności zgłoszeń i ilości zdobytych "punktów"). Los 120 należy do...



Nagroda wędruje do.... Szaleństwo Pomysłu 

Gratuluję! Proszę o kontakt na adres: kosmetyczkaani@gmail.com standardowo czekam 3 dni na wiadomość, później zostanie wylosowana kolejna osoba.

Pozdrawiam i do następnego!


25 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyni :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej :) Mam do Ciebie pytanie, które pewnie wyda Ci się mega dziwne, ale po prostu nie mogę niczego takiego znaleźć, a Panie w aptece niestety mi do tej pory niezbyt dobrze doradzały :( Szukałam też w necie ale nie znalazłam tego czego poszukuję. Otóż chodzi o to, ze chciałabym zacząć używać kwasów (dokładnie Pharmaceris 5%) i w większości piszą na blogach, że na lato lepiej nie, ale na niektórych, że można ale krem z SPF50 i mam taki z Iwostinu i wstyd, ale do tej pory nie stosowałam filtrów, bo nie używam nigdy ani pudru, ani podkładu, bo mnie to obrzydza bardzo, jedynie krem matujący (Olivenol dokładnie, kupiony w aptece, podobno miał super matowić, no ale.. :D), ewentualnie na jakąś imprezę krem BB. Więc na spróbowanie, zanim kupię ten krem z kwasami, chciałam zobaczyć jak z tymi filtrami pod tym kremem wyjdzie i jeszcze większa lipa, niż ten krem matujący sam. I tu już kończę mój nudny wywód i pytanie - doradziłabyś mi jakiś dobrze matujący krem (może być apteczny, tak do 100 zł), który bym mogła stosować na ten filtr? Ewentualnie, jako, że widzę, że znasz się również na kolorówce, to mogłabym stosować filtr, krem i na to puder transparentny, bo zależy mi, żeby się nie świecić? Generalnie nie mam problemów większych z cerą i wolałabym, żeby tak zostało, a czy takie połączenie by nie zapychało bardzo? Będę Ci bardzo wdzięczna za pomoc!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog