4/11/2018

SHINYBOX MARZEC || IT'S A GIRLS WORLD

Witam Was po świątecznej przerwie! Wiosna zdążyła się już rozgościć, co bardzo mnie cieszy i napawa nową energią do działania. Dziś przygotowałam szybki wpis na temat marcowego ShinyBox. Podejrzewam, że już większość z Was widziała jego zawartość, jednak mam nadzieję, że zerkniecie również na moje przemyślenia. Zapraszam dalej!


Czy można powiedzieć, że współczesny świat - bardziej niż kiedykolwiek wcześniej - należy do kobiet? My uważamy, że jak najbardziej! Dlatego przewrotnie parafrazujemy tytuł kultowego przeboju Jamesa Browna i w najbardziej kobiecym miesiącu roku zapraszamy Cię do Świata Kobiet! Świata pełnego miłości, piękna i namiętności, ale także świata, w którym możemy się realizować, mierzyć wysoko i osiągać wyznaczone cele. It's a Girls, Girls, Girls World!

Opis marcowego pudełka jest bardzo ciekawy i nie ukrywam, że od samego początku rozbudzał moja wyobraźnię. Czy miałam jakieś typy? Owszem, po opisie pudełka stawiałam na jakiś krem, peeling albo maseczkę do twarzy, jednak nie firmy "krzak". Idzie wiosna, więc fajnie byłoby znaleźć błyszczyk w sensownym kolorze, w pudełku znajdowały się jednak następujące produkty:


BIELENDA, SZTYFT NA ODROSTY

Rewolucyjny sztyft, który skutecznie pokrywa odrosty i siwe włosy. Pomagają wydłużyć czas między kolejnymi farbowaniami, co zapobiega niszczeniu włosów. Idealnie dopasowują się do koloru włosów i nadają jednolity kolor. Nie przetłuszcza włosów i łatwo się zmywa. W zestawie znajdziesz jeden z 3 dostępnych kolorów: jasny brąz, brąz lub czarny. Produkt pełnowymiarowy: 16,70 zł / 4,3 g
Od kilku lat nie farbuję włosów, do tego jestem raczej jasnej karnacji i do czarnych odrostów mi daleko...a własnie taki kolor trafiłam. Powiem szczerze, że nie mam w rodzinie brunetek więc produkt zapewne poleci do dalszych znajomych lub poczeka w szafie na, nazwijmy to "lepsze czasy".

DELIA, PODKŁAD MATUJĄCY

Mineralny, trwale matujący fluid o lekkiej konsystencji i aksamitnym wykończeniu. Przeznaczony do cery mieszanej i tłustej - innowacyjna formuła fluidu absorbuje nadmiar sebum i zapobiega błyszczeniu skóry. Doskonale wyrównuje kolor i drobne niedoskonałości cery. Produkt pełnowymiarowy: 10,40 zł / 35 ml
Chętnie przetestowałabym nowy podkład, jednak kolor zdecydowanie mi to uniemożliwi, niestety, jak to bywa z tego typu produktami w "boxach", ciężko trafić z kolorem.

EFEKTIMA, CHUSTECZKA BRĄZUJĄCA

Wyjątkowa, odpowiednio nasączona chusteczka brązująca o przyjemnym zapachu, do stosowania na twarz i ciało. Starannie dobrane składniki oraz formuła chusteczki zapewniają komfort i skuteczność stosowania. Produkt pełnowymiarowy: 1,87 zł / 2 szt.
Zupełnie nie moja bajka. Boję się takich chusteczek i tyle, może z ciekawości maznę gdzieś na łydce ale to by było na tyle.

KONTIGO, ZESTAW PILNICZKÓW

Jeśli same robicie sobie paznokcie, wiecie, że pilniczków nigdy dość ;) tak jest właśnie w moim przypadku. Jeśli okażą się dobre, to może i się na nie "przerzucę". Kto wie?


GOCRANBERRY, OLEJEK DO DEMAKIJAŻU TWARZY I OCZU

Olejek przeznaczony jest do oczyszczania każdego typu skóry. Delikatnie, ale skutecznie, usuwa makijaż i co dzienne zanieczyszczenia. Dzięki zawartości dobroczynnych olejów kosmetyk pozostawia skórę zregenerowaną, odżywioną i wolną od podrażnień. Produkt pełnowymiarowy: ok. 29,00 zł / 150 ml 

Olejek zdecydowanie wzbudził moją ciekawość, tym bardziej, że o produktach marki GoCranberry słyszałam wiele dobrego. Osobiście nigdy nie używałam tego typu kosmetyków ale bardzo chetnie przetestuję i dam Wam znać!

FEEL FREE, KREM POD OCZY BIO
Unikalna formuła kremu zapewnia doskonałe nawilżenie oraz pomaga pozbyć się drobnych zmarszczek mimicznych. Marka Feel Free w swoich produktach promuje ideę powrotu do natury - troskę o środowisko naturalne oraz odpowiedzialne korzystanie z zasobów Ziemi. Dlatego też skład kosmetyku w niemal 99% stanowią substancje pochodzenia naturalnego oraz surowce z upraw organicznych. Produkt pełnowymiarowy: ok. 67,00 zł / 20 ml
Powiem tak, dzięki ShinyBox zdecydowanie powiększyłam asortyment kremów ekologicznych, zwłaszcza pod oczy.   

NOVEX, MASKA NAWILŻAJĄCA WŁOSY

Głęboko nawilżająca maska do włosów z wyciągiem z baobabu, dedykowana dla włosów suchych, zniszczonych zabiegami chemicznymi oraz termicznymi. Zwiększa elastyczność włosów, zapobiega puszeniu oraz ułatwia rozczesywanie. Nie obciąża włosów, pozostawia je lekkie oraz pełne blasku. Regularnie stosowany przywróci włosom elastyczność, blask oraz ułatwi ich codzienną stylizację. Ma również działanie ochronne - zabezpiecza włosy przed działaniem silnych promieni słonecznych, wiatru, słonej i chlorowanej wody oraz silnego mrozu. Średnia cena: ok. 8,00 zł / 100 g

Widok maski rozczarował mnie najbardziej. Myślę, że jest wiele rożnych firm, których produkty można dołączyć do boxa a nie ciągle krążyć wokół jednej marki. Nie mniej jednak, maska zapewne zostanie zużyta, jeśli nie przeze mnie, to przez kogoś z rodzinki. 


Co sądzę o zawartości marcowego pudełka? Chyba pierwszy raz czuję się rozczarowana. Kosmetyki, które okazały się trafione, to krem pod oczy, olejek do demakijażu i ewentualnie maska do włosów, jednak w jej przypadku wieje nudą, bo kilka edycji temu już pojawiła się w pudełku (w innej wersji). 

Dajcie znać co sądzicie o marcowej edycji ShinyBox. Jak sądzicie, czy kwiecień wniesie nieco świeżości w pudełko ShinyBox?

4 komentarze:

  1. dla mnie pudełko bardzo średnie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem z zawartości zadowolona ;) Maska do włosów jest świetna. Krem pod oczy zawsze się przyda, z olejkiem muszę się dotrzeć, ale ładnie nawilża skórę. Mnie też trafił się pilniczek, więc tak średnio, ale z pewnością go wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog