12/07/2017

NAWILŻANIE Z DERMEDIC || HYDRAIN3 HIALURO SERUM ORAZ KREM

Święta coraz bliżej, czy zastanawiacie się już nad prezentami? Ja co rusz przeglądam blogi, gazetki, szukam fajnych zestawów, pomysłów i inspiracji.  Kolejne wpisy będą połączeniem recenzji i pomysłów na świąteczne prezenty. Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu, a może się nimi zainspirujecie. Dziś kilka słów o zestawie nawilżającym od Dermedic, seria Hialuro Hydrain3. Zapraszam dalej!

DERMEDIC, Krem do twarzy o dogłębnym działaniu SPF 15

Z racji pory roku, wzięłam się za kuracje kwasowe i intensywniejsze, wieczorne złuszczanie, dlatego w ciągu dnia stawiam na kremy dobrze nawilżające. Ostatnio, moim ulubieńcem został krem Dermedic Hydrain3 Hialuro. Dlaczego? Po pierwsze, jest treściwy ale nie ciężki, dzięki czemu dość szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej czy lepkiej warstwy. Dobrze współgra z nakładanym makijażem (podkładem i korektorem), nie wpływa na jego trwałość, nie zapycha ani nie podrażnia.  Krem okazał się dobrą bazą, zarówno dla podkładów lekkich jak np. Bell Aqua Jelly, jak i tych cięższych, zastygających np. Catrice czy MAC ProLongwear, nie zauważyłam, żeby utrudniał ich aplikację. 


Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt Hydrain3 Hialuro

Produkt nie jest nowością na rynku, ale z własnego doświadczenia wiem, że pacjentki bardzo chętnie po nie sięgają. Przemawia za tym kilka czynników, po pierwsze cena, która jest bardzo przystępna. Dobre opinie zadowolonych kobiet a dodatkowo fakt, że jest to produkt naszej polskiej marki. Dlatego z ogromną przyjemnością, w końcu się na nie skusiłam. Serum jest zamknięte w szklanej, eleganckiej buteleczce, która zaopatrzona jest w wygodną pipetkę. Produkt ma przyjemną konsystencję, przypominającą nieco mleczko do demakijażu. Serum jest leciutkie i bardzo szybko się wchłania, nie zostawia lepkiej czy tłustej warstwy. Serum możemy oczywiście stosować samodzielnie, lub w połączeniu z kremem. Mnie odpowiada wersja druga, czyli z kremem, ostatnio mam nieco przesuszoną skórę a to wszystko przez kuracje kwasowe ;) Serum świetnie napina, ujędrnia i nawadnia cerę, bez zwiększenia wydzielania sebum, nie zauważyłam bowiem, żeby moja strefa "T" szybciej się przetłuszczała. Serum aplikuję co 2-3 dzień. Osobiście, jestem bardzo zadowolona z kosmetyku i już rozumiem jego fenomen. Wam również polecam, szczególnie teraz, przed Świętami, gdyż można je dostać w fajnych zestawach lub konkurencyjnych cenach.


W ramach krótkiego podsumowania, jestem na tak! Duet nawilżający od Dermedic, jest dla mnie strzałem w dziesiątkę, odżywia, nawilża i budzi moją cerę każdego dnia. Skóra staje się miękka, delikatna i przyjemna w dotyku. Dodatkowo serum, dzięki wysokiej zawartości kwasu hialuronowego, delikatnie napina i wygładza. Linia dedykowana jest do cery suchej i bardzo suchej, jednak myślę, że nada się dla osób również z cera mieszaną (tak jak ja), które szukają preparatu dobrze nawilżającego.

Znacie serię Dermedic Hialuro? Co sądzicie o serum i o kremie? Jakie kremy dobrze nawilżające polecacie?

6 komentarzy:

  1. Serum mnie strasznie kusi, ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kosmetyki wydają się być idealne dla mnie ;))) Właśnie zamówiłam ten krem do twarzy w aptece Melissa, akurat trafiłam na darmową dostawę, więc się bardzie opłacało zamówić, niż jechać po niego do sklepu. ;) Mam nadzieję, że również będę z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przygoda z firmą Deremedic była średnia :/ NIc do niej nie mam, ale cudów tez nie zrobiła, przecietniak moim okiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo akurat takiego kremu szukam :) Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń

  5. Warto w temacie nawilżenia pamiętać o odpowiednim nawilżaniu skóry od środka poprzez picie odpowiednich ilości wody - właśnie zakończyliśmy czas noszenia ze sklepu wody mineralnej a mamy wygodniejszą opcję: filtr do wody założony pod zlewem :) Skóra po otrzymaniu dziennej dawki 1,5 - 2 litrów powróciła do równowagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze przekonam się w końcu do uzywania serum. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog