10/07/2013

Wróciłam, czyli wrażenia po pierwszym tygodniu w aptece ;)

Wróciłam. Po ładnym tygodniu w końcu podłączyli mi Internet. Niestety, takie są uroki akademików. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić wszystkie blogowe zaległości. Przyznam szczerze, że ostatni tydzień gdzieś mi uciekł, w dodatku zrobił to bardzo szybko. Zaczęłam staż w aptece, przyznam, że póki co przeraża mnie rozczytywanie hieroglifów na receptach. Ponoć jest to kwestia wprawy i mam nadzieję,  że dość szybko do takowej dojdę. Moja apteka stawia duży nacisk na derm kosmetyki więc, jako nałogowa kosmetykoholiczka głównie przesiaduję właśnie między szafami z mazidłami ;) Czytam, czytam… i już mam ochotę na kilka nowości!


Przede wszystkim zestaw Biodermy, w którym znajdziemy kultowy Pore Refiner a dodatkowo krem tonujący z korektorem antybakteryjnym i bajeranckim lustereczkiem. W zależności od apteki zapłacicie za owy zestawik około 70 zł. Moim zdaniem naprawdę warto! Dalej Pharmaceris W  i ich seria wybielająca, głównie myślę tu o mojej mamie, która boryka się z okropnymi przebarwieniami. Z kolorówki korcą mnie 3 rzeczy; mianowicie podkład Lancome Teint Miracle...który jednak nie jest na moją kieszeń; dalej marzy mi się masełko do ust z Revlonu w kolorze Sugar Plum. Na zakończenie istna perełka- tusz do rzęs MaxFactor Masterpice, który dawno temu gościł w mojej kosmetyczce. W sumie nie miałam lepszego tuszu, moje rzęsy wyglądały po nim genialnie, pięknie podkręcone i rozdzielone, żadnych grudek, osypywania się...bajka!Jedyny minus to oczywiście cena...50 zł, troszkę mi szkoda :/

Jak tam Wasze plany i marzenia kosmetyczne? Macie na coś szczególną chrapkę??

29 komentarzy:

  1. Pharmaceris to dla mnie marka godna zaufania, najchętniej wszystko bym od nich spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie szkoda trochę 50zł na tusz do rzęs :/ Fajnie, że zaczęłaś staż w aptece :)) Trzymam kciuki za szybkie rozczytywanie pisma lekarzy!! :* haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bym sie skusiła na ten Pharmaceris W ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chetnie przygarnela pharmaceris, bo tez mam przebarwienia w postaci piegow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład Lancome polecam, ładnie rozświetla, nie wysusza skóry i przyjemnie się rozprowadza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszący jest tez zestaw z biodermy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. już sobie wygooglowałam ten tusz/ wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zestaw Biodermy mnie kusi, bo Pore Refiner kiedyś bardzo dobrze się u mnie spisywał :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic z tych produktów mi nie mówi (czyt. nie stosowałam) aczkolwiek jestem otwarta na nowości,
    moze jakieś recenzje ?
    Ma to Swoje plusy : staż- rabaty? na bierząco z nowościami jak i promocjami? liczymy na pomoce ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety żadnych rabatów nie mam, jedynie co to faktycznie jestem na bieżąco z nowościami i już dziś mogę Wam powiedzieć, że niebawem pojawi się duopak Biodermy sensibio :)

      Usuń
  10. Zawsze z wielkim podziwem patrzę na farmaceutki rozczytujące te hieroglify :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszukaj tuszu w tanich drogeriach inrernetowych. Powinien miec nizsza cene.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jamam ochotę na maseczkę oczyszczającą Caudalie, mam nadzieję, że za niedługo uda się nam spełnić nasze marzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten tusz od Max Factor też od dłuższego czasu chodzi mi po głowie. Nigdy nie miałam, ale fakt, że kolejna osoba pisze, że jest genialny ciągle mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam- miałam go jakieś 4 lata temu i bardzo dobrze go wspominam :)

      Usuń
  14. Fajnie, że masz praktyki w takim miejscu w którym dobrze się czujesz. No i wszystko będzie Cię teraz kusić haha ;P z jednej strony fajnie, ale z drugiej to portfel ucierpi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujące kosmetyki :) Ja póki co zrobiłam sobie szlaban na kupowanie, musze pozuzywać to co mam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka apteka z kosmetykami to prawdziwy raj :) A jaka to apteka? Akurat mam receptę do wykupienia to Cię odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog