10/27/2013

Leniwa niedziela...to najlepsza niedziela :)

Wczorajszy dzień minął mi pod znakiem blogerskiego spotkania w Zamościu. Do domu dotarłam cała, zdrowa...i zmęczona ;) Myślę, że wszystkie dziewczyny się ze mną zgodzą- atmosfera była genialna, chyba z każdym spotkaniem poznajemy się coraz lepiej :) W związku ze zmiana czasu wstałam dziś o 8 zjadłam śniadanie, wypiłam kawkę...cofnęłam zegar i okazało się, że znowu jest 8 :) W związku z nadmiarem czasu zrobiłam włosy, twarz i jestem gotowa na wcześniejsze wyjście do kościoła :)




Jak się Wam podoba? Mój K. chyba najbardziej lubi mnie własnie w takim delikatnym, subtelnym i chyba troszkę romantycznym makijażu :) Zgadzam się tu z Picolą. W sumie i ja lubię się w takim delikatnym wydaniu.

Udanej niedzieli!


42 komentarze:

  1. Ty masz bardzo delikatne rysy twarzy i taki delikatny makijaż wygląda super, lekko podkreślone piękno, bardzo naturalne!
    Miłej niedzieli :**

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnej i cudownej niedzieli Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej wyglądasz własnie w takim makijażu :) bardzo subtelnie ale i mega kobieco! :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Pasuje ci taki delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, subtelny makijaż, bardzo dobrze wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam się K nie dziwię, ślicznie wyglądasz :)

    i już niedługo sama będę mogła Cię poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, taki świeży, młodzieńczy wygląd. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O taaak, taka dodatkowa godzinka mogłaby być nawet codziennie, chyba nikt by się nie obraził :). A ten makijaż idealnie do Ciebie pasuje. Naprawdę nie ma potrzeby mocniejszego makijażu, który tylko źle służy naszej skórze. Subtelnie i naturalnie- właśnie tak powinny wyglądać nasze piękne twarze :D. Nie mogę patrzeć na te wytatuowane brwi, sztuczne rzęsy i mocne cienie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak makijaże są najlepsze :) A wczoraj była bardzo fajnie, także do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie w nim wyglądasz, naturalnie i dziewczęco. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wstałam o 8 i okazalo sie, ze niestety jest 8 nie 7 bo zegarek sam sie przestawił :( ja dzis spedzam czas na pisaniu pracy kontrolenj do szkoly.
    makijaż piękny subtelny delikatny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nienawidzę niedzieli! zawsze mam takiego muła w ten dzień i nie wiem co mam ze sobą zrobić
    ale masz piękny kolor tęczówki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo delikatną i kobiecą urodę, dlatego taki makijaż pasuje Ci idealnie! Miłej niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz i masz śliczna cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna buźka/ a makijaż oka taki codzienny, subtelny i romantyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz fantastycznie! Świeżo, delikatnie, z umiarem. Piękna kobieta z Ciebie.:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne oczy :-)
    I ja także lubię taki delikatny makijaż :) Jednak zawsze dodaję kreskę eyelinerem :) Zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie, subtelnie i prawie całkowicie naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękną, delikatną urodę! Zazdraszczam :D
    Moje 2 koleżanki były na tym spotkaniu w Zamościu i słyszałam, że było genialnie:) Do zobaczenia w Kazimierzu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Znalazłam Twojego bloga całkiem przypadkiem. Przeczytałam kilka wpisów - swoją drogą bardzo ciekawych i pouczających i już wiem, że zostanę tu na dłużej;) Masz delikatną urodę, a ja uwielbiam naturalność :) pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę leniwej niedzieli bo moja była bardzo intensywna i dopiero odpoczywam ;)Chociaż jedna godzinka gratis bardzo się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie wygladasz w taka leniwą niedziele ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh jakbym miała taką śliczną cerę, to też bym tak delikatnie się malowała, a tak to bez podkreślenia oka wylglądam po prostu niewyraźnie :(


    oszczednoscinikorin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie :) świeżo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz piękną cerą, ile bym dała za taką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie wyglądasz w takim makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Wam serdecznie za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog