7/03/2013

Wyniki rozdania!

Przebrnęłam! Moje drogie, na początku chcę Wam bardzo serdecznie podziękować za tak liczny udział w rozdaniu. Cały wczorajszy dzień poświęciłam na zliczanie losów i przydzielanie Wam numerków. Bez zbędnych wstępów, oto wyniki losowania:


Wylosowany numer to: 425, pod którym kryje się:




Nagrody wędrują do: kubanka

Moja Droga, gratuluję :)
Myślę, że jeszcze dzisiaj wyślę Ci e-mail. Czekam 3 dni na odpowiedź, w przeciwnym razie wylosuję kolejną osobę :)

p.s. widzicie, czasem wystarczy 1 los, oj żebym ja miała takie szczęście w losowaniach ;)

Dziewczyny, już niedługo kolejny konkurs z okazji 1 roku bloga. Nagród będzie kilka więc uszy do góry :)


33 komentarze:

  1. Gratulację zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Rozdania to świetna zabawa! Sama szykuję się do zrobienia mojego pierwszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a było blisko :(, na trudno może następnym razem, GRATULACJE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i ode mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygrania kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje;)

    pozdrawiam i zapraszam

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, bo nagroda jest przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A byłam tak blisko :(
    Gratuluje bo nagroda świetna :)

    MARYSIASMILE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog