7/06/2013

Promocja z KremIdealny

Witajcie!

Moje Drogie, z racji dużego odzewu odnośnie ceny kremu Różowego, o którym pisałam ostatnio, firma KremIdealny postanowiła zrobić ukłon w stronę swoich potencjalnych klientek.

Do 14.07.13 r obowiązuje promocja na oba kremy (Różowy i Złoty)
Produkty można nabyć już za 99 zł zamiast 117 zł.

Ja ze swojej strony polecam szczególnie krem Różowy <KLIK>, który w moim przypadku sprawdził się fenomenalnie!





*****************************************************************


7 komentarzy:

  1. Chwilowo mam za dużo kremów - jakby ta promocja była kiedy indziej to może bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już po przeczytaniu recenzji zamarzył mi się ten kremik, a teraz jak jeszcze jest w promocji *.* Aniu, nie kuś błagam!
    Chyba muszę się pouśmiechać do Narzeczonego, a jak nie, to może sama coś wydłubię z zaskórniaków na czarną godzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO Na pewno wiele osób skorzysta z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Promocje zawsze przyciągają klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam zapasy kremów, więc nie korzystam, ale w razie potrzeby wiem gdzie szukać ;)
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog