3/21/2013

Ponad 200 obserwatorów, więc czas na rozdanie!

Witajcie!

Moje Drogie, powiem szczerze, że zakładając bloga marzyłam, żeby ktokolwiek zechciał do mnie zaglądać, chociaż 50 osób...dziś jest Was już ponad 200, więc postanowiłam w końcu zorganizować małe rozdanie :)
Powiem Wam, że miałam niezły orzech do zgryzienia, co by tu dla Was przygotować ;)
Oto co możecie wygrać :)




Warunki:
  1. Obowiązkowo musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga <KLIK> (1 los)
  2. Dodatkowo możesz:
  • dodać mnie do Blogrolla (1 los)
  • dodać informację na pasku bocznym (baner) z informacja o rozdaniu (1 los)
  • dodać informację w formie notatki (2 losy)
  • odpowiedzieć na pytanie: Co byś zmieniła w wyglądzie/ postach/ mojego bloga (1 los)



Regulamin:
  1. Fundatorem nagród jestem ja, właścicielka bloga KosmetyczkaAni.blogspot.com
  2. Nagrody wysyłam wyłącznie na terenie Polski.
  3. Aby wziąć udział w rozdaniu musisz mieć ukończone 18 lat
  4. Do osoby, która wygra wyślę wiadomość email.
  5.  Jeśli zwycięzca w ciągu trzech dni nie odpowie na mojego maila, będę zmuszona powtórzyć losowanie.
  6.  Zastrzegam sobie możliwość zmiany w regulaminie.

Podsumowując:
Możecie zdobyć 6 losów

Rozdanie trwa od dziś: 21.03.13r do północy 21.04.13r
Wyniki zostaną ogłoszone do 3 dni od daty zakończenia.

Szablon: 

Obserwuję jako:
email:

Baner: TAK (link)/NIE
Notka: TAK (link)/NIE
Blogroll: 
TAK (link)/NIE
Odpowiedź na pytanie:



Powodzenia :)

113 komentarzy:

  1. Lata 80' (więc kolory i kicz:)) - taki był temat makijażu, który wraz z innymi blogerkami wykonałam w ramach akcji organizowanej przez Celia :) Dla mnie też jest zdecydowanie za wyrazisty i za mocny, na co dzień mam naturalny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Agg
    email: onlyaggintheworld@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: nic bym nie zmieniła. Blog jest czytelny, zdjęcia ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Aktualnaa
    email: eliksir1681@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Blog bardzo mi się podoba, układ jest ok- taki po mojemu, sama mam bardzo podobnie. Jedyne co bym zmieniła to wyśrodkowała LinkWithin. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Rudaaa12
    email: kornelia.wlosiak@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll:NIE
    Odpowiedź na pytanie: W sumie to sama nie wiem, popieram koleżankę wyżej, fajnie obrabiasz zdjęcia, blog jest czytelny, może tylko zwiększyłabym zdjęcia bannerków, z rozdań, w których bierzesz udział, bo takie małe trochę niszczą ogólny wygląd, nie podobają mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Dla tych lakierów - wezmę udział w Konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję widzów :) Zestaw konkursowy jest świetny jednak ja jakoś nie mam szczęścia do tych rozdań, więc nie skorzystam :) Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko zapraszam, może tym razem szczęście się do Ciebie uśmiechnie. W sumie nic nie tracisz ;)
      Pozdrawiam A.

      Usuń
    2. Ja kiedyś też mówiłam, że nie mam szczęścia dopóki nie spróbowałam :) I kilka razy już mi się udało :)

      Usuń
  7. Obserwuję jako: agata
    email: agatttta@gmail.com
    Baner: TAK (http://justworldbyme.blogspot.com)
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Nic bym nie zmieniała w Twoim blogu :) Jest przejrzysty, czytelny, notki są interesujące, zdjęcia wyraźne. Wszystko mi się bardzo podoba i z przyjemnością tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: weronisiek
    email: weronisiek@gazeta.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK www.wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Nic bym nie zmieniła, jest pięknie, lekko, delikatnie, wiosennie- super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Ewka501
    email: ewka501@op.pl
    Baner: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll:NIE
    Odpowiedź na pytanie: Nic bym nie zmieniała, ponieważ blog jest przejrzysty i miły dla oka. A posty są bardzo fajnie pisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: nika88
    email: one-more-dress@wp.pl
    Baner: TAK, http://one-more-dress.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK, http://one-more-dress.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Ja bym dodała jakiś wzorem w tle bloga np. kropeczki czy kwiatuszki, lub żywszy kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: strawberry
    email: strawberry.fasion.style@gmail.com
    Baner: TAK http://strawberryfasionstyle.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK http://strawberryfasionstyle.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: ja bym blogrolla dodała z boku paska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Joanna K
    email: kidajoanna1388@gmail.com
    banner: tak http://mycreativemakeup.blogspot.com/
    notka: nie
    blogroll: tak http://mycreativemakeup.blogspot.com/
    odpowiedź: jak dla mnie wszystko jest przejrzyste i na swoim miejscu :) piękne, spokojne kolory, chce się tu wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tylu obserwatorów.
    Obserwuję jako:kayra
    email:karolabloguje@gmail.com
    Baner: TAK http://iwtedyprzyszedlmaj.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Mi się bardzo u Ciebie podoba, wiec nie zmieniłabym nic. Jest przejrzyście, nie nachalnie więc jak najbardziej miło mi się tu zagląda :) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten żel z OS i to chyba mój ulubiony, chociaż nie najsłodszy zapach :)

    Sub, bo masz "czystego" bloga, uwielbiam takie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako:paradoxa raz
    email:iwonab53@gmail.com
    Baner: TAK http://paradoxaraz.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: Tak http://paradoxaraz.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Jest jasno i przejrzyście i bardzo fajne zdjęcia nic nie zmieniaj

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: delishya
    email: amko.waw@gmail.com
    Baner:NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK maniaagain.blogspot.com (powinnaś być, bo w blogrolllu są wszystkie blogi, które obserwuję)
    Odpowiedź na pytanie: Nie robiłabym żadnych większych zmian, bo lubię cię czytać w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: EWAY
    E-mail: ewaa101@gmail.com
    Baner: TAK: http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Nic nie zmieniaj, bardzo podoba mi się twój blog (zakochałam się w nagłówku-jest śliczny!) Wszystko tutaj naprawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: paniswegolosu
    email: kociak3710@o2.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie:Nic bym nie zmieniła, blog jest przejrzysty i ładny

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje obserwatorów zapraszam do siebie rownież na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Fakt, ostatni jest taki inny niż wszystkie, nie brązowy nie złoty, taki słodko karmelowy? Też go uwielbiam :))

    Po weekendzie wezmę się za Twoje rozdanie, bo jest kuszące a dziś już nie zdążę spełnić wszystkich warunków. I gratuluję obserwatorów, życzę kolejnych :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: kootlet
    email: weronika1234-1998@tlen.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Nic bym nie zmieniła, bo wszystko jest idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: CzasNaPiękno
    email:czasnapiekno@gmail.com
    Baner: TAK http://czas-na-piekno.blogspot.com
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK http://czas-na-piekno.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: wiolkaa93
    email: mojczyk@wp.pl
    Baner: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo fajny blog, dodałam by tylko kolor tła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: klamarta.
    email: kajaaa22@onet.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK klamarta.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Jolanta K.
    email: jolciaa13035@wp.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    email: chelsea@onet.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Blog ogólnie jest bardzo ładny, przejrzysty - jedyne, co bym zmieniła, to kolorystykę, bo jest tu trochę za biało - tło postów mogłoby być w jakimś delikatnym kolorze np. różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Sheira
    email: anna.agnieszka.senko@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK, nailempire.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: bezczegoś
    email: bezczegos@wp.pl
    Baner: TAK
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Zmieniłabym kolory. Teraz jest tak trochę smutno. :<

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję obserwatorów :)
    Obserwuję jako ZołzAnna
    mail: anusia.r@interia.eu
    Banner tak zolzanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I reszta, bo się zagalopowałam :D
    Notka TAK Notka
    Blogroll TAK Blogroll
    Ja nie zmieniłabym nic - jest jasno, czytelnie, nagłówek bardzo mi się podoba, bo jest delikatny. Zdjęcia są ostre, notki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Roksana x
    email: roksana1128@o2.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Hmm.. może jedynie jakieś kolorowe tło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Lidiakrk
    email:bonnie200@2.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: podoba mi się jak w recenzjach podkreślasz najważniejsze słowa ciemnoróżowym kolorem, rób tak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: theMonique
    email: scar_lett@wp.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: agnieszkazg
    email: agoooooosia@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    email: ewa_sn@o2.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń

  36. Obserwuję jako:imponderabilia
    email:zanka88@onet.eu
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll:NIE
    Odpowiedź na pytanie: Nic nie zmieniaj! Masz takiego uroczego i pięknego bloga, że tu można jedynie coś popsuć. Ewentualnie Twoje zdjęcie, bo to jest trochę ciemne i mało na nim widać.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Fumiko
    email: secondhandface@outlook.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Blog jest bardzo przejrzysty, jedyne co bym dodała to więcej koloru-może tło? Jest przejrzyście więc brakuje mi tylko koloru ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Agg
    email: aflejszer@op.pl
    Baner: TAK http://kosmetykiagg.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Nix bym nie zmieniała, wszystko jest przejrzyste i przyjemnie się tu przebywa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako:natalia5299
    email: natalia5299@wp.pl
    Baner: TAK http://kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odp. na pytanie: Nic bym nie zmieniała,no może tylko ten główny pasek menu (recenzje..lakierownia)dałabym bardziej wyraźne literki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako:anioleq-ss
    email:anioleq-ss@wp.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie:Weszłam na Twój blog jakoś przypadkiem i zaczęłam czytać post o lakierze i się tak wczytałam,że zaczęłam czytać kolejny i kolejny, wciągnęło mnie to jak dobra książka, a na wielu blogach czytam recenzje i notki ale jakoś u Ciebie jako nielicznej widać tą przejrzystość i zero ściemy . Jak dla mnie blog Twój się podoba i daje mu 6/6 pkt :)
    pozdrawiam
    nowa czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń

  41. Obserwuję jako: Kaśśś^^
    email: kasiulek1992@op.pl
    Baner: nie
    Notka: nie
    Blogroll: nie
    Odpowiedź na pytanie: Poszperałam po wcześniejszych wpisach i bardzo mi się podoba;) Jest przejrzyście i łatwo wszystko znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: moooni-que
    email: mon92@vp.pl
    Baner: TAK (http://moooni-que.blogspot.com)
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK (http://moooni-que.blogspot.com)
    Odpowiedź na pytanie: hmmm, chyba nie zmieniłabym nic, wszystko jest przejrzyście napisane, zdjęcia są piękne, bardzo fajnie się przegląda :) jeśli już musiałabym powiedzieć/zaproponować co zmienić to byłoby to żebyś zmieniła kolory daty, tytułu posta i zakładek, bo wszystkie są w szarym odcieniu :) i to tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: nicia725
    email: nicia725@o2.pl
    Baner: TAK- http://nicia725.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Niechętnie czytam recenzje produktów bo tyle jest tekstu że nie zachęca mnie to do czytania...

    OdpowiedzUsuń
  44. Jej! ;) To kończy się w moje urodziny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję: hidden.in.ourselves
    email:hidden.in.ourselves@gamil.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję: Justa Justyna
    emial:schodydoidealu@gmail.com
    nie
    nie
    nie

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Donna
    email: goldonna@o2.pl
    Baner: nie
    Notka: nie
    Blogroll: nie
    Odpowiedź na pytanie: pierwsze wrażenie bloga OK, a na takie lubię wchodzić i zatrzymać się na dłużej, więc nic bym nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Yasminella
    email: yasminella.yasminella@gmail.com
    Baner: /NIE
    Notka: /NIE
    Blogroll: )/NIE
    Odpowiedź na pytanie: Szczerze mówiąc nie zmieniłabym nic. Według mnie wygląd bloga jest idealny, przejrzysty kobiecy. Może tylko popracowałabym na nagłówkiem by bardziej pasował do tytułu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Mary Wedz
    email: marei17@poczta.fm
    Baner: /NIE
    Notka: /NIE
    Blogroll/NIE
    Odpowiedź na pytanie: blog jest przejrzysty i zdjęcia zachęcające do oglądania. jedyne czego nie lubie to jesli pod postem jest mnostwo komentarzy i muszę duzo przewijać, żeby przycisnąś "starszy post" jesli mam jakies zaległosci w czytaniu

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Kasia
    email: douceeur@wp.pl
    Baner: TAK http://belledouceeur.blogspot.com/
    Notka: TAK http://belledouceeur.blogspot.com/2013/04/masa-rozdan.html
    Blogroll: TAK http://belledouceeur.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: nie zmieniłabym nic - bardzo mi się podoba Twój blog :) jest przejrzysty, a tekst czytelny, także wszystko jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: Wiktoria M
    email: wiktoriaaa283@gmail.com
    Baner: TAK wiktoriaaa283.blogspot.com
    Notka: TAK: wiktoriaaa283.blogspot.com/2013/04/rozdanie-u-kosmetyczkaani.html
    Blogroll: TAK: wiktoriaaa283.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Moim zdaniem blog jest jak najbardziej w porządku, można by także zwiększyć liczbę postów pokazywanych na stronie głównej i na tym różowym tle dodać jakiś wzorek, np kokardki, albo mini szmineczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: lea
    email: plakomiec10@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Blog jest bardzo ładny, przejrzysty. Nie zmieniłabym nic. Najważniejsze, by Tobie się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Ewelina Blue
    email: crash.poster@gmail.com
    Baner: TAK http://illusionistofdreams.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Mnie te jasne kolorki na blogu jak najbardziej się podobają, więc nie zmieniałabym nic na pewno w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako Madzialenka S
    Email: m.s.nwe16@gmail.com
    Baner: tak
    Notka: nie
    Blogroll: tak http://i-am-journalist.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: nic bym tu nie zmieniała. moim zdaniem jest wszystko idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Odpowiedzi
    1. w sumie nie sprecyzowałam tego punktu, chodzi o to, że w przeciwnym razie potrzebna będzie zgoda opiekuna/rodzica na udostępnienie danych osobowych (chodzi o wysyłkę)

      Usuń
  56. Obserwuję jako: Aga W
    email:aaga3010@gmail.com
    Baner: TAK agnesbeauty.blogspot.com
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Dla mnie nic nie potrzeba zmieniać, bardzo mi się podoba, że jest tak przejrzyście i świeżo :) Pozdrawiam kochana, mam nadzieję że widzimy się niebawem :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako: KaDa LOVEXD
    Mój e-mail:kada2224@gmail.com
    Banner: http://ikadaxd.blogspot.com/
    blogroll: TAK
    Osobna notka: TAK
    ja bym nic nie zmieniała bo to naprawdę świetny blog .;}

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: astoria
    email: jmichalczuk94@gmail.com
    Baner: TAK/http://astoria-cosmetic.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK/http://astoria-cosmetic.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo dziwne, ale jak tylko weszłam na Twojego bloga pomyślałam :"Pięknie, profesjonalnie, minimalistycznie. Nic bym tu nie zmieniła". A tu proszę. Pytanie dotyczy właśnie tej kwestii:) Po wgłębieniu się w szczegóły, jedyne co nie pasowało mi do idealnej reszty, to "podnagłówki" w notkach z tekstem, np."Moja opinia" czy "Co twierdzi producent". Wydaje mi się, że czcionka nie pasuje do reszty. Zmieniłabym ją na tą stosowaną w nagłówkach lub po prostu dodała kursywę:) Poza tym jest idealnie i myślę, że jakiekolwiek większe zmiany mogłyby źle wpłynąć na kobiecy charakter bloga:)

    OdpowiedzUsuń

  59. Obserwuję jako: Edyta Gajewska
    email:edizz1234@gmail.com
    Baner: TAK codziennietasama.blogspot.com
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK
    Odpowiedź na pytanie: Dla mnie jest super,nic bym nie zmieniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Monika B
    email: monek188@wp.pl
    Baner: TAK http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/
    Notka:NIE
    Blogroll: TAK http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo podoba mi się baner, wszystko jest przejrzyste- tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: Ewelina Wróbel
    email: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: blog jest bardzo przejrzysty, elegancki :) można by mu jednak dodać odrobinę kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako: malutka789
    email: mininatka1@gmail.com
    Baner: TAK, http://candy-rozdania-konkursy.blogspot.com/
    Notka: TAK, http://candy-rozdania-konkursy.blogspot.com/2013/04/rozdanie-u-kosmetyczkaania-do-2104.html
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie:Wszystko jest OK :)Blog jest przejrzysty, ładny, bez przepychu i zbędnych ,,pierdułek" :D Posty są zrozumiałe. Ogółem bardzo podoba mi się Twój blog i sposób jakim piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako: Julita
    email: 19julita91@gmail.com
    Baner: TAK http://naturalny-paznokiec.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Blog ma bardzo ładną kolorystykę, nie męczy wzroku. Nagłówek ciekawie wymyślony a posty są treściwe :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako: Ur_Inspiration
    email: magdzia343@interia.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: paulla0406
    email: Pipi39@o2.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Zdecydowanie nic!

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: kotka1412
    email: juki5@wp.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Nie zmieniłabym nic. Blog jest bardzo czytelny i przejrzysty. Posty fajnie napisane i zrozumiałe. Wszystko podoba mi się w Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: cukierkowa monika
    email: cukierek12396@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: barbara162
    email: barbara162@tlen.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo fajny blog, nic bym nie zmieniała, tylko dodała kilka malutkich zdjęć do nagłówka aby był "bogatszy";) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: Ninomiya Kazunari
    email: nino.arleta@gmail.com
    Baner:NIE
    Notka: TAK NIE
    Blogroll:NIE
    Odpowiedź na pytanie: NIC, jest idealnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako: swiat.piekna1
    email: swiat_piekna1@o2.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Ładny, przejrzysty blog;) ciekawe posty, nic nie zmieniaj;)

    OdpowiedzUsuń

  71. Obserwuję jako:Kasia Pawlik
    email:akasicaa@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: /NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie:Moim zdaniem twój blog jest ok i jak na moje oko nic mu tu nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako: alekandra
    email: aleksandrap2629@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie - element przy nazwie bloga - cały blog jest bardzo czytelny, etetyczny i elegancki a te trzy kropki ze zdjeciami zupełnie nie pasuja mi do koncepcji całosci

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako: madziakudla
    email: madziakudla@o2.pl
    Baner: TAK, http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    Notka: TAK, http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/2013/04/ombre-nails.html
    Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: World of Nailss
    email: neelly1982@gmail.com
    Baner: TAK www.worldofnailss@blogspot.com
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: jedyne co bym zmieniła to wyodrębnienie nagłówka bloga. Reszta jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako: raeszka
    email: a.m.math@poczta.fm
    Baner: TAK http://raeszka.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Jeśli mogę, to ja proponowałabym może inną czcionkę w nagłówku. Tak jest wszystko fajnie. Blog jest przejrzysty i są fajne duże zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako: HappyPaula
    email:paaulkaxdd@wp.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: ogólnie blog bardzo przejrzysty, ale zmieniłabym chyba tylko to, żeby był bardziej kolorowy :P

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako: frau
    email: a_nusia93@buziaczek.pl
    Baner: TAK http://anusia93.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK http://anusia93.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: -

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako: Katarzyna
    email: gogunia3@w.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: dodałabym trochę kolorów.. białe tło wygląda "pusto" :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    email: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Baner: TAK www.me-and-my-passions.blogspot.com
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: nic bym nie zmieniała wszystko jest cudowne i ładnie dopasowane :) szczególnie nagłówek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako: Shyy
    email: Lucky-One@wp.pl
    Baner: TAK www.kerguelena.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: ważne informacje podkreślaj kolorami

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako: Missia93
    email: missssia3@gmail.com
    Baner: TAK (link)/NIE NIE
    Notka: TAK (link)/NIE NIE
    Blogroll: TAK (link)/NIE NIE
    Odpowiedź na pytanie: nic bym nie zmieniła;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: Layla
    email: rozyczki1@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: nic :)
    zapraszam na rozdanie u mnie: http://laylatestuje.blogspot.com/2013/03/uwaga-rozdanie-o-wnym-bohaterem.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako: anioleek89
    email: anioleek89@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Blog jest bardzo ładny, przejrzysty i czytelny. Bardzo podoba mi się również nagłówek także jeśli mam być szczera to nic bym nie zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako: naughtynotnice0
    email: feramartyna@gmail.com
    Baner: TAK - naughtynotnice0.blogspot.com
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK - naughtynotnice0.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Szczerze mówiąc na Twojego bloga trafiłam przez to właśnie rozdanie. Ale gdyby nie to rozdanie, myślę że i tak kilknełabym obserwuj, bo bardzo mi się spodobało. Zarówno kolorystyka, jak i tło - najbardziej lubię białe. Nagłówek też przypadł mi do gustu, ale jeśli chciałabyś zaszaleć to właśnie w tej kwestii bym coś zmieniła:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako: always fashionable
    email: dianusia154@wp.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK http://thedellashow.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: twój blog wygląda super i bardzo mi się podoba, więc nic bym w nim nie zmieniała oprócz położenia Twojego profilu z samego dołu gdzieś w bardziej widoczne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako: Hajnówka
    email: thehajnowka@interia.eu
    Baner: TAK (http://thehajnowka.blogspot.com/p/rozdania.html)
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga więc nic bym nie zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako: Wiedźminka
    email: a_rey@wp.pl
    Baner: TAK www.wiedzminka-ciri.blogspot.com
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Może ''podreperowałabym'' troszkę nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako: Pink
    email: oliwia19@onet.eu
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: W sumie to mi sie podoba wyglad bloga, sa jasne, delikatne barwy, ktore dodaja takiej lekkosci, jest bardzo przejzycie, czcionka jest czytelna i wystarczajacej wielkosci. Mnie sie podoba. Jezeli chodzi o posty, to jeszcze sie w to nie zaglebilam na tyle, zeby moc cos powiedziec. :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję jako: ewlyn
    email: marybru.pl@gmail.com
    Baner: TAK http://polish-my-nail.blogspot.com
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK http://polish-my-nail.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Przeniosłabym Twoje zdjęcie profilowe (z linkiem do profilu) na gore paska bocznego. Lubie od razu widzieć kto pisze bloga. Reszta bardzo mi się podoba. Jest jasno i przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako: niecoolturalnie
    email: niecoolturalnie@gmail.com
    Banner: nie
    Notka: nie
    Co bym zmieniła: czcionkę (krój i kolor).

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako:science maybe
    email:idealniedoskonalosci@wp.pl
    Baner:NIE
    Notka: TAK http://sciencemaybe.blogspot.com/2013/04/konkursy.html
    Blogroll:NIE
    Odpowiedź na pytanie: nic bym nie zmieniała:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako: joanna.sarnowska
    email: achorek@vp.pl
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Ciężko mi się do czegoś "przyczepić". Lubię blogi przejrzyste, pastelowe, a Twój właśnie taki jest. Do tego masz śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję jako: Magdalena B
    email: lady1307@interia.pl
    Baner: TAK http://magicwordcherry.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie:

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuję jako: Akurat
    email: akurat99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako: Anna Chwistecka-Samson
    email: anna.chsamson@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK (http://anna-kosmetykoholiczka.blogspot.com/)
    Odpowiedź na pytanie: nic... u Ciebie jest tak ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję jako: Małgorzata Chrobak
    email: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Baner: TAK http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie:
    Zdecydowanie dodałabym odrobinę koloru do tła:) Myślę, że zadziałałoby to na plus, tym bardziej, że zajmujesz się kosmetykami, które pieszczą nasze oczy kolorami:) Twoje opinie są bardzo przejrzyste z racji na świetny pomysł na pogrubioną czcionkę i w tej kwestii nie zmieniałabym niczego, ponieważ główne właściwości od razu rzucają się w oczy, co bardzo sobie cenię:) Zdjęcia są wykonane w wysokiej jakości, przejrzysta czcionka, a sam blog jest świetnie zagospodarowany, więc nie zmieniaj zbyt wiele - już teraz jest pięknie:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Obserwuję jako: Copacabanaa
    email: copacabanaa@op.pl
    Baner: TAK
    Notka: NIE
    Blogroll: nie
    odpowiedź na pytanie: zmieniłabym tło bloga z białego na jakiś delikatny kolor

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję jako: Copacabanaa
    email: copacabanaa@op.pl
    Baner: TAK http://copacabanaa.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: zmieniłabym tło z białego na jakiś delikatny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję : Tak Julia Goleń
    e-mail: julikg77@gmail.com
    baner : tak kolczyki-julki.blogspot.com
    notka : tak : http://kolczyki-julki.blogspot.com/2013/04/hello-spring-i-tag.html
    blog rol : tak
    odpowiedż na pytanie : Tło na jakiś różany lub miętowy kolorek lub ustawić jakieś róże na tło ;) pasuje do twojego bloga : *

    OdpowiedzUsuń
  100. Obserwuję jako: Camille
    email: camillebeauty123@gmail.com
    Baner: TAK, camille-beauty.blogspot.com
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK, camille-beauty.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Masz bardzo fajnego bloga :) Jest czytelny i przejrzysty, a nagłówek przyciąga uwagę. Jedynie zmieniłabym kolor tła, na jakiś bardziej wiosenny i weselszy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuję jako: Kosmetyczna Maniaczkaa
    email: docha0144@onet.eu
    Baner: TAK http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/
    Notka: TAK http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/2013/04/rozdanie-u-kosmetyczkaani.html
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie:


    OdpowiedzUsuń
  102. Obserwuję jako: Adusiunia
    email: adusiunia13@gmail.com
    Baner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź na pytanie: nic bym nie zmieniła, jest ok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuję jako: Serenitka B
    email: akasha162@onet.eu
    Baner: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Notka:NIE
    Blogroll: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Jak dla mnie jest troszkę za biało więc dodałabym więcej kolorów do nagłówka lub zmieniła tło.
    Przesunęłabym jeszcze wyżej widżet obserwatorów żeby był bardziej widoczny:)
    I to tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Obserwuję jako: Kraina testów ...
    email: kraina-testow@wp.pl
    Baner: TAK http://kraina-testow.blogspot.com/
    Notka: NIE
    Blogroll: TAK http://kosmetyczkaani.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Czysty i przejrzysty - to go wyróżnia i sprawia, że miło i spokojnie czas u Ciebie płynie :D Jeśli miałabym coś dodać to chyba zdecydowałabym się na delikatne obramowanie komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję jako: Naughty Girl
      e-mail: sweetlemon91@interia.pl
      banner: tak - naughtygirl0106.blogspot.com
      notka: nie
      blogroll: tak
      odp. przeniosłabym troszkę wyżej ,,Zaufali mi"

      Usuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog