3/19/2019

SHINYBOX LUTY || LOVELINESS

Luty już dawno za nami, mimo to, chciałabym podzielić się z Wami, moja opinią na temat produktów, które znalazły się w pudełku Shinybox o wdzięcznej nazwie LOVELINESS. Nazwa od razu kojarzy mi się z walentynkami, liczyłam więc, na fajne i przemyślane pudełeczko. Czy się zawiodłam? Zapraszam dalej!


W lutym oddajemy w Wasze ręce pudełko pełne miłości do piękna, wyjątkowych kosmetyków oraz nietuzinkowych niespodzianek. Rozkochajcie się w najnowszym zestawie Loveliness i zamówcie go już teraz. Psst! Ilość pudełek jest mocno ograniczona.


W boxie, znalazły się zarówno kosmetyki kolorowe jak i pielęgnacyjne. Tym razem kolorówka, przynajmniej w moim odczuciu, jest spójna i wreszcie dopasowana do karnacji Polek. Dwa kosmetyki, które najbardziej mi się spodobały, to puder do konturowania twarzy marki Bell Hypoalergenic Bronze Powder w odcieniu 01 oraz puder rozświetlający od Revers Cosmetics Strobe & Glow w kolorze 03 champagne. Oba produkty są świetne! Bronzer jest genialny! Odcień idealny dla jasnej karnacji, w zależności od waszych upodobań, można oba kolory zmieszać lub nakładać oddzielnie. Część ciemniejsza super sprawdzi się do modelowania policzków i skroni, natomiast jasny puder jest idealny do tzw. odcięcia i rozjaśnienia np. żuchwy. Rozświetlacz z Revers jest śliczny,  przyznam szczerze, że mam słabość właśnie do takich szampańskich odcieni. U mnie sprawdza się bardzo dobrze, daje ładne eleganckie rozświetlenie, idealne na dzień. Nie odcina się, nie jest też zbyt pudrowy.


Jeśli chodzi o pielęgnację, w pudełku znalazły się produkty z różnych kategorii. Mamy tu coś do włosów, serum do twarzy, próbka kremu oraz bardzo fajne maseczki. Regenerująca odżywka w piance L'Biotica Biovax to dla mnie nowość, która wyjątkowo przypadła mi do gustu. Moje włosy bardzo, ale to bardzo polubił się z taką formuła. Są po niej ładnie nawilżone, nie mam problemu z rozczesaniem oraz z nadmiernym przetłuszczaniem u nasady. Marka BIOTANIQUE, już wcześniej pojawiała się w Shinybox, tym razem mamy okazję wypróbować Serum Liftingujące Korean Beauty, które wzbogacone jest o śluz ślimaka. Zapowiada się ciekawie, za jakiś czas dam znać jak się sprawdza. 


Miesięczny program pielęgnacyjny skóry twarzy, marki 7th Heaven, to nic innego, jak zestaw 8 maseczek o właściwościach oczyszczających!
“Postaw na piękną, czystą i pełną blasku skórę twarzy! Rozpocznij już teraz swój miesięczny program pielęgnacyjny z zestawem ośmiu oczyszczających mini masek błotnych i ciesz się zdrową, miękką i gładką w dotyku skórą.Błotna maska doskonale oczyszcza skórę twarzy i wysusza drobne niedoskonałości. Gwarantuje natychmiastowy efekt odświeżenia i zmatowienia skóry. Zawarty w niej aloes, wiesiołek i oczar wirginijski działa kojąco, nawilża i wyraźnie zwęża pory.”

Kolejną maseczką, którą znalazłam w boxie jest MultiBioMask Nutritive & Ultra Clean, marki Biotaniqe. Zestaw dość ciekawy, gdyż w jednej saszetce mamy maskę głęboko oczyszczającą oraz regenerującą. Organic Feminine Hygiene Kit, marki Masmi, zestaw, którego nie będę komentować, osobiście uważam wrzucanie do pudełek tego typu produktów za niewypał. 


Mimo, małej wtopy, uważam, że jest to całkiem przyjemne i sensowne pudełko. Ogromnie cieszę się z kosmetyków do makijażu oraz z pianki od Biovax. Dajcie znać co sądzicie i jak sprawdzają się u Was produkty!

4 komentarze:

  1. Mnie by to pudełko nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolorówka w tych pudełkach. Co prawda, zazwyczaj nie szaleją z półką cenową tych produktów, ale ja nie narzekam. W tej edycji, z mojego pudełka, najbardziej cieszy mnie bronzer, rozświetlacz i odżywka do włosów w piance. Ale przyznam, że bardzo ciekawi mnie również serum do twarzy z Biotaniqe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pianka z Biogaxa przyjemna :) Poza tym bardzo średnio lubię Shiny Box

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maseczki z 7 nieba przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog