5/16/2018

ZBLIŻA SIĘ DZIEŃ MATKI, MASZ JUŻ POMYSŁ NA PREZENT? || PREZENT MARZEŃ

Osobiście wychodzę z założenia, że do podarowania komuś prezentu, nie potrzeba specjalnych okazji. Każda z nas lubi od czasu do czasu dostać kwiat, czekoladki czy drobną błyskotkę, ot tak. Za to że jesteśmy. Bardzo często robię takie drobne upominki moim bliskim, mężowi czy mamie. Czy prezent zawsze musi być rzeczą? Co gdy Wasza bliska osoba ma już całą masę koszulek, kolczyków, skarpetek...można wymieniać bez końca. Czasem przychodzi taka chwila, u mnie z reguły przed świętami, kiedy wiem ,że prezent musi być i już, że mam pustkę w głowie! Alternatywą dla przyziemnych, rzeczowych prezentów są "prezenty w formie przeżyć". Zapraszam dziś do przeglądu ciekawszych ofert dostępnych na stronie Prezentmarzeń!

Voucher do Centrum SPA w Hotelu Żubrówka**** w Białowieży

Na początku kilka kwestii organizacyjnych, otóż Prezentmarzeń umożliwia wykupienie vouchera na daną atrakcję. Voucher, ważny jest bardzo długo, bo aż 365 dni! Jak dla mnie, jest to bardzo ważna kwestia, gdyż nigdy nie wiadomo co może się przytrafić. Fajnie, że po otrzymaniu prezentu, nie musimy od razu, z językiem na brodzie, biec i rezerwować "na już" terminów. Prezentmarzeń to niezwykle bogata oferta różnorodnych atrakcji, na stronie znajdziemy podział na vouchery dla kobiet, mężczyzn, dzieci czy takie, które będziemy mogli wykorzystać z bliską nam osobą. Prezenty podzielono również ze względu na lokalizację.

# PIELĘGNACJA TWARZY DLA KOBIETY W CIĄŻY LUB MŁODEJ MAMY

Masowanie skroni

Tak jak pisałam wyżej, voucher można wykorzystać przez rok od wykupienia. Jeśli dokucza Ci brzuszek, czujesz, że nie dasz rady wytrzymać bez wizyty w toalecie- nic nie stoi na przeszkodzie, możesz wykorzystać voucher już po porodzie. Tak własnie planuję zrobić ;) Myślę, że gdy bobo będzie już nieco podchowane, spokojnie uda mi się wyskoczyć na mały relaks!

#MASAŻ RELAKSACYJNY

Recepcja salonu Yasumi

Wydaje mi się, że masaż, tak jak zabieg na twarz, jest "rzeczą", o której większość z nasz po prostu marzy! Oddanie się w ręce specjalisty, świadomość, że jest to prezent, brak wyrzutów sumienia związanych z finansami, relaksująca muzyka w tle, wonne olejki, blask świec...bajka! Od czasu do czasu każda z nas powinna znaleźć chwile dla siebie i wybrać się na mały relaks a uwierzcie mi, że nawet najbardziej skrupulatnie zaplanowane domowe spa, nie zastąpi wyjścia do salonu.

#PAKIET BADAŃ: FIT CZY CZTERDZIESTOLATKA

Pobieranie krwi

Przeglądając oferty voucherów pomyślałam, że może i prezent kontrowersyjny, jednak gdy zastanowimy się nad tym bliżej, wart zainteresowania. Znamy realia naszej służby zdrowia, niestety ale jest ona na raczej marnym poziomie i myślę, że nie każdy może sobie pozwolić na pełny, kompleksowy pakiet badań a uwierzcie mi, profilaktyka jest bardzo ważna!

#KOLACJA DLA DWOJGA


WÅ‚oskie danie, obok karta menu


Na kolację możemy wybrać się z przyjaciółką, mama czy ukochanym. Uważam, że jest to bardzo uniwersalna propozycja, która będzie idealna na każdą okazję...jak i bez okazji. Pratekst do spędzenia razem czasu. W ofercie Prezentmarzeń dopasujemy ofertę do swoich potrzeb, możemy skusić się na coś orientalnego, włoskiego, bezpiecznego czy poszaleć i zamówić coś, czego jeszcze nie próbowaliśmy...może Sushi?

# PORTRET RODZINNY- SESJA ZDJĘCIOWA


Zdjęcie z góry


Myślę, że będzie to doskonały pomysł na prezent, zwłaszcza na Dzień Matki. Wyobraźcie sobie, profesjonalna sesja zdjęciowa, przygotowania, fajna fryzura, makijaż, z Mamą, mężem, może z dziećmi? Chwila dla Was, chwila dla rodziny, najbliższych. Kameralna, przyjazna atmosfera, uśmiech i czas tylko dla Was. A później? Niezapomniany prezent i pamiątka, zwłaszcza, gdy tak jak ja, mieszkacie dość daleko od domu.


 # DEGUSTACJA WIN


Miejsce dla gości w winiarni


Kiedyś sądziłam, że degustacje to jedna wielka pomyłka, dopóki nie poszłam na moją pierwszą imprezę z degustacją. Super sprawa! Nie mówię tu o upijaniu się, absolutnie. Jeśli kiedyś byłyście na degustacji z prawdziwego zdarzenia, wiecie o co chodzi! Degustacja wina z mamą, o ile nie ma przeciwwskazań, to fajna alternatywa i prezent z okazji Dnia Matki. Myślę, że Wasze mamy byłby zadowolone!


Mogłabym tu wymieniać jeszcze bardzo, bardzo długo, jednak myślę, że warto we własnym zakresie przejrzeć oferowane atrakcje. Wiadomo, że każdy patrzy nieco pod siebie. Na stronie Prezentmarzeń znajdziecie cały ogrom różnych propozycji, zarówno coś dla ciała jak i ducha, jest wiele propozycji z zakresu SPA jak i cała masa ofert dotyczących aktywności fizycznej, sportów, w tym tych ekstremalnych! Ja już wybrałam prezentmarzeń dla mamy, a Wy?

Dzień Matki już niebawem, mam nadzieję, że znajdziecie coś dla Waszych kochanych Mam! Ja już wybrałam i mam nadzieję, że kobieta mojego życia będzie szczęśliwa!

1 komentarz:

  1. Ja, wręczyłam swojej mamie bon do kosmetyczki - wykorzystała go na zabieg relaksująco - upiększający i z prezentu była bardzo zadowolona. W przyszłym roku wykupię jej pobyt w SPA!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog