10/09/2017

SHINYBOX WRZESIEŃ 2017 || BEAUTY SCHOOL

Wrześniowa edycja ShinyBox to zaproszenie do szkoły piękna, do poznawania tajników urody, makijażu i wszystkiego tego, co tak bardzo fascynuje nas w makijażu. Czy aby na pewno? Przekonajcie się razem ze mną, zapraszam na prezentację najnowszego ShinyBox Beauty School!
Zapraszamy do szkoły piękna ShinyBox! Wraz z nowym boxem poznacie sekrety urody, tajniki idealnego wyglądu oraz tajemnice świetnego samopoczucia. Weźcie udział w lekcjach piękna jakie dla Was przygotowaliśmy w tym miesiącu i zamówcie wrześniowe pudełko Beauty School teraz!


Wizualnie pudełeczko wyjątkowo przypadło mi do gustu, szalone, różowe, fajnie będzie prezentowało się na półce jako pojemnik na różne bibeloty :) Zawartość to 8 produktów, z których 6 jest pełnowymiarowych. W pudełku znajdziemy zarówno kosmetyki kolorowe, odrobinę pielęgnacji i rewelacyjną, płócienną torbę!


Bellapierre Shimmer roll 60,00 zł / 2 g
Tego produktu jestem bardzo ciekawa. Interesujący, trafiony w mój gust kolor, konsystencja, ciekawa formuła zdecydowanie zachęcają do wypróbowania. Firma jest dla mnie zupełna nowością, dlatego pofatygowałam się na stronę ShinyBox aby sobie nieco o roll-onie poczytać. 

BelláPierre to kosmetyki mineralne do makijażu nowej generacji, które oferują więcej niż zwykły makijaż! Ta ekskluzywna, amerykańska marka jest jedną z najszybciej rozwijających się firm na rynku kosmetyków mineralnych! Proszek mineralny w nowym, praktycznym opakowaniu dla jeszcze łatwiejszego użycia. Bellapierre Shimmer Roll może być nakładany bezpośrednio na dowolny obszar twarzy, oczu, policzków, ust i ciała. Kolor, który pasuje do każdego odcienia skóry. Produkt jest wegański.
Smart Girls Get More - Paletka do konturowania twarzy ( 2 odcienie ) 13,99 zł / szt.
Paletka wydaje się być dość interesująca. Kolory, akurat w tym przypadku są trafione. Jestem bardzo ciekawa jakości, gdyż nie ukrywam, że nigdy jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy.

Delia Lakier do paznokci trend & big brush - 6,50 zł / szt.
Nie będę się tu zbytnio rozpisywać, kolor zupełnie nie trafiony, i patrząc na inne blogi i możliwe wersje kolorystyczne, należę do grupy, która trafiła najgorzej. 
Clean Hands - odświeżające mydło do rąk antybakteryjne 6,49 zł / 250 ml
Mydło w żelu przyda się zawsze. W minionym pudełku ShinyBox, otrzymałam żel owej firmy, który sprawdza się u mnie rewelacyjnie, mam nadzieję, że mydełko będzie równie udane.
Novex - Deep Moisture Hair Mask Argan Oil 46,68 zł / 1 kg  - w pudełku 100 g / ok. 4,66 zł
Kolejny kosmetyk pielęgnacyjny, to maska do włosów. Jak to mówi moja przyjaciółka, masek nigdy za wiele! Tym razem w pudełku znalazła się dość interesujący kosmetyk, nowej dla mnie firmy Novex, maska z olejem arganowym, przeznaczona do włosów suchych i matowych. Mam nadzieję, że produkt sprosta oczekiwaniom i obietnice producenta, nie będą jedynie pustymi sloganami.

Caschmere - utrwalająca baza pod cienie 22 zł / 7 g
Baza, to produkt, oprócz torby i cienia w sztyfcie, który bardzo, ale to bardzo mnie ucieszył! Dlaczego? Przeglądając moje kosmetyczne zapasy, okazało się że wszystkie bazy pod cienie już się do niczego nie nadają i poleciały do kosza. Niebawem wybieram się na wesele, więc baza przejdzie swój "chrzest bojowy".
Pierre Rene - wkład cieni do powiek 6,99 zł / 1,5 g
Kolor nie dla mnie, aczkolwiek mojej mamie bardzo się spodobał, zobaczymy jak się u niej sprawdzi.

Shinybox - Face chart - 20 zł 
Torba płócienna od brytyjka.pl
Dwa ostatnie produkty traktuję jako miły dodatek, o ile dla mnie Face chart to gadżet, z którego raczej nie skorzystam tak z torby cieszę się niezmiernie! Jest dobrze wykonana, materiał wydaje się być solidny i spokojnie wytrzyma wiele prań. 



Wrześniowe pudełko oceniam na dostateczny. Nie wszystkie rzeczy wykorzystam, część oddam a w przypadku lakieru...cóż może trafi się jakiś desperat ;) Najfajniejsza jest torba, baza pod cienie, choć zobaczymy czy będzie dobra jakościowo, oraz cień w roll-onie.

Ciekawa jestem co sądzicie o wrześniowym ShinyBox? Przypadł Wam do gustu czy jednak czujecie mały niedosyt a może wręcz rozczarowanie?

Pozdrawiam
Ania 

2 komentarze:

  1. Ja czuję mały niedosyt, a najbardziej podoba mi się ten rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że baza pod cienie nie ma dłuższego terminu ważności, przynajmniej ona ratowałaby to pudełeczko...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog