4/08/2013

BANDI nowa współpraca

Witacje!

Dzisiaj mam dla Was wstępny i dość szybki post. Jeszcze przed Świętami udało mi się nawiązać bardzo owocną współpracę z firmą kosmetyczną BANDI. O kosmetykach tej firmy czytałam i to dość sporo (głownie pozytywnie) jednak nigdy nie miałam odwagi ich spróbować. Zwyczajnie bałam się, że utopię pieniądze a trzeba przyznać, że kosmetyki tej firmy nie należą do najtańszych. 


Po wymianie kilku email-i zdecydowałam się wypróbować serum intensywnie nawilżające z serii "HYDRO Care"



Jak wiecie zmieniam "strategię" w pielęgnacji twarzy, od jakiegoś 1,5 tygodnia stosuję na noc krem z Pharmaceris 5% kwas migdałowy, który na moją twarz zadziałał błyskawicznie i pierwsza "wylinka" miała miejsce już 4 dnia. Podejrzewam, że krem okazał się za mocny ale o tym w kolejnym poście.

Wracając do tematu, muszę powiedzieć, że serum zaskoczyło mnie i to bardzo pozytywnie!
Aż się we mnie gotuje (z ekscytacji!) żeby już skrobnąć jakąś recenzję ale wiem, że jest jeszcze za wcześnie ;)
Wraz z serum otrzymałam od firny zastaw pokaźnych próbek, których większość powędrowała do mojej mamy. Rodzicielka była zadowolona z kilku próbkowych pozycji i już zażyczyła sobie mały "secik" na dzień matki ;)




Do 26.05.13r obowiązuje rabat -10% na zakupy w sklepie internetowym BANDI hasło: kosmetyczkaani


Z pewnością zamówię (już na własną rękę) inne kosmetyki firmy Bandi. Przyznam, że mam straszną ochotę na krem nawilżający z tej samej serii co serum no ale rozsądek czuwa bo wiem, że muszę zużyć to co mam ;)
 Lubicie kosmetyki BANDI? podbiły wasze serca czy wręcz przeciwnie? Macie już swoich ulubieńców?


31 komentarzy:

  1. kuszą mnie te kosmetyki, czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy ;)

    Jak znajdziesz trochę czasu, to zapraszam do siebie na fajny konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy i mam nadzieję, że się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam krem pod oczy z Bandi, niestety się kończy, ale jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, Bandi to solidna firma i ma bardzo dobre kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa - ja testowałam Peeling ryżowy - zreszta jest to aktualna notka u mnie i bardzo mnie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ich kosmetyki ;)
    miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo super! właśnie zamierzam sobie kupić krem na noc z kwasami ;) mam nadzieję, że po Effaclar DUO sprawdzi się u mnie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć ich kremy z kwasami są genialne, sama nie próbowałam ale na następny " kwasowy sezon" na pewno zamówię.

      Usuń
  9. nie miałam styczności z tą firma, ale chętnie bym sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki tej firmy są rewelacyjne:) Polecam peeling ryżowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy:) Widzę, że kosmetyki BANDI są coraz bardziej popularne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki z Bandi. Zapraszam na mój post jest tam recenzja peelingu z bandi który bardzo polecam. Bardzo fajny i interesujący blog z przyjemnością obserwuje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie mialam nic z tej firmy ale moze czas to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze niczego nie posiadam z tej firmy, ale może kiedyś się zdecyduje ;) no i gratuluje współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię Bandi - zwłaszcza krem złuszczający na noc, jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje współpracy, Marka Bandi ma w swoim asortymencie bardzo fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się ciekawie Aniu:) Nic jeszcze z Bandi nie miałam, może też się na coś skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje swietnej wspolpracy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog