1/24/2013

Luźny post ;)

Moje drogie!

             Dzisiejszy dzień upłynął mi fatalnie, oczywiście zaspałam i rano nie zdążyłam napić się mojej ukochanej DUŻEJ czarnej a jako, że wyznaję zasadę " No coffe, no workee" praca zupełnie mi nie szła. Wstrętna pogoda również dała mi się we znaki, wystałam się 30 minut na przystanku, tylko po to, żeby pojechać na obowiązkową pseudo-wycieczkę do Cefarmu. Więcej zajęło mi sama podróż, niż zwiedzanie ;)
Ale cóż, mus to mus ;)
Później, jak na złość dopadł mnie okropny ból głowy, no bo w końcu "no coffee, no workee".





Ta sowa zawsze mnie powala!!! :D :D

Trzymajcie się ciepło i życzę udanego wieczoru!


Jedyny pozytywny aspekt tego dnia to wyniki dwóch egzaminów :D


Pozdrawiam A.


p.s piszcie nowe notki, bardzo chętnie jutro rano przy KAWCE poczytam wasze nowe teksty :)

Możecie mi napisać (oczywiście jeśli macie taka ochotę ) czy czcionka nie jest za duża?
Ostatnio weszłam na blog z komputera mojego Lubego i się przeraziłam, nie mieścił się w monitorze! 
....ale to brzmi ;)


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą sowę! :D

    Jeśli chcesz sobie poczytać, to zapraszam do mnie, akurat skończyłam mój meeega długi post o olejku tamanu z BU :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialna, zawsze poprawia mi nastrój :D

      Usuń
    2. Oj tak :)
      A co do czcionki - dla mnie jest okej.

      Usuń
  2. sowa genialna!
    ja jednak kawy nie piję, a jeśli już to rozpuszczalną z mlekiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czcionka w porządku, dla takich ślepawych jak ja ;) Sowa jest faktycznie rozbrajająca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kawę pije dla przyjemności raz na jakiś czas ale w sesji nie ma zmiłuj i muszę ją pić codziennie żeby jakoś funkcjonować;) He he fajna sowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie czcionka jest ok :) ja właśnie kończę swoje wiaderko kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem bywają takie dni :)
    A poranna kawa to u mnie tez musi być.
    Czcionka ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowa jest super:) Nie raz rano tak wyglądamy, co nie? Ja z rana wolę herbatkę co prawda, ale kawa potem musi być:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem więcej, praktycznie zawsze tak wyglądam ;)

      Usuń
  8. Ta sowa wygląda identycznie jak ja ^^
    A czcionka jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog