9/28/2012

Yves Rocher COULEURS NATURE, czyli ulubieniec września.

Witajcie :)
Tym razem przychodzę do Was z produktem, który okazał się moim wrześniowym ulubieńcem :)




Jest to piękny róż z firmy YVES ROCHER z serii Couleurs nature.








Zamówiłam go troszkę w ciemno, zdając się na intuicję, która w tym przypadku nie zawiodła.

Mój kolorek to średnia morela.




Róż jest przepiękny! Od razu poczułam, że się polubimy :)

Za 39zł lub 29.90zł w "ofercie specjalnej " otrzymujemy 7 g produktu, zamknięte w przepięknym i eleganckim opakowaniu.
 Kolor jest bardzo subtelny, idealny zarówno do makijażu dziennego jak i wieczorowego.
Bardzo dobrze się z nim pracuje, można z łatwością stopniować nasycenie- w zależności od pożądanego efektu.


 Moim zdaniem jest to kolorek dość uniwersalny, pasuje do urody delikatnej blondynki jak i brunetki.

Niewątpliwą zaletą tego produktu jest również jego wydajność, używam go praktycznie cały miesiąc a zużycie jak widać jest niewielkie.



Jedyny minus jak dostrzegłam...a raczej wywąchałam, to niestety zapach. Nie jestem w stanie stwierdzić co mi ten zapach przypomina- jest raczej słodki i jak dla mnie zdecydowanie za ciężki na dodatek jest ewidentnie wyczuwalny już przy otwarciu produktu, co mnie osobiście przeszkadza.


Moja ocena: 4+/5

Macie jakieś swoje ulubione produkty kolorowe tej firmy?

Pozdrawiam A.

7 komentarzy:

  1. kolor tego różu jest bardzo ładny, ale przyznam szczerzę że używam kosmetyki tej firmy tylko i wyłącznie do pielęgnacji a z kolorówki nic nie miałam:) jestem mile zaskoczona tym różem

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że ja również byłam nim zaskoczona ;) ale kolorek jest genialny od dawna takiego szukałam w ofercie wysyłkowej można go kupic taniej :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam spróbowac mają fajne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to wybrałam jasną morelę i żałuję. Bo prawie nie widać jej na twarzy! Ale to rzeczywiście bardzo fajny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam i uwielbiam, ale kolor na żywo jest trochę inny niż na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog