9/19/2012

Ogłoszenie !

Witam Was serdecznie.

Postanowiłam napisać tego posta, gdyż nie wiem co się dzieje. Od paru dni nie mogę dodać siebie jako obserwatora innego bloga za pomocą "przycisku dołącz do tej witryny"
Znalazłam już co prawda sposób jak to obejść natomiast ciekawa jestem czy Wy taż macie taki problem.
Jakieś pare dni temu wszystko działało dobrze aż tu nagle buumm :/

Nie wiem czy jest to wina tego, że utworzyłam profil na Google+ ??

Nie wiem jak jest u mnie, czy też nie można łatwo dodać mnie do obserwowanych?

Linka do bloga z "obejściem"

http://katarzynamajgier.blogspot.com/2012/06/jak-dodac-blog-do-listy-czytelniczej.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog