1/26/2018

AVENE LOTION TONIQUE DOUCER || GENTLE TONING LOTION

Avene lotion toniquedoucer, gentletoning lotion, pod tą bardzo długą i zawiłą nazwą, skrywa się łagodzący tonik do twarzy. Produkt, na pierwszy rzut oka, jest niezwykle ciekawy!Pamiętam, że zainteresowałam się nim już kilka lat temu. Jeśli Was zaintrygowałam, zapraszam dalej!




Avene lotion tonique doucer, czyli łagodzący tonik do twarzy, to produkt, teoretycznie, przeznaczony dla skóry suchej i bardzo suchej. Czy na pewno? Jako posiadaczka cery mieszanej, muszę powiedzieć, że u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Tonik bazuje na wodzie termalnej z Avene, która bogata jest między innymi w krzemionkę i oligoelementy. W przypadku toniku, producent poszedł jeszcze dalej i dodatkowo wzbogacił go krzemianami, które sprawiają, że odstany tonik przypomina płyn dwufazowy. Osobiście polecam zmieszać go przed aplikacją, aby wszystko się połączyło. Dzięki temu możemy wykorzystać do maksimum potencjał produktu. Tonik pięknie pachnie, delikatnie, nie jest przesadnie naperfumowany a wszystko to z troski o alergików. 


Jeśli chodzi o działanie, również tu jestem zadowolona. Produkt szybko niweluje uczucie ściągnięcia i dyskomfortu, które często dokucza mi tuż po myciu twarzy. Delikatnie oczyszcza i napina skórę a dodatkowo koi i łagodzi. Tonik świetnie i co najważniejsze, zdecydowanie odczuwalnie, nawilża i zmiękcza skórę. Genialnie sprawdza się u w ramach porannego oczyszczania, zamiast intensywnych żeli myjących. Warto dodać, że jest to tonik, który nawilża ale nie oblepia, co niestety często zdarza się tego typu produktom.


Podsumowując, uważam, że jest to bardzo udany produkt! Przez ostatni miesiąc, sięgałam po niego z ogromną przyjemnością, nie ukrywam, że bardzo ubolewam nad tym, iż produkt powoli się kończy. Ciekawa formuła, bardzo dobre działanie, jakość, komfort i bajeczny zapach. Wszystkie te cechy rekompensują dość wysoką cenę, ale czego się nie robi dla nieskazitelnej cery! Warto zajrzeć po kosmetyki Avene do drogerii Ziko Dermo. Od 22.01 do 04.02 jest tam promocja Tydzień  z marką Avene i produkty tej marki są aż 20% taniej. Polecam też gazetkę promocyjną Ziko Dermo tam znajdziecie wiele więcej dermokosmetyków w promocyjnych cenach.

Dajcie znać czy znacie tonik od Avene? Jakie kosmetyki Avene polecacie?


4 komentarze:

  1. Kosmetyki Avene kojarze tylko z nazwy, nie miałam z nimi styczności. Mysle, z emogłąbym sie p orecenzji skusić, bo lubie testowac toniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. z Avene kojarzę tylko wodę termalną...
    Obserwuję! 💜💜💜💜💜

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog