8/11/2017

SHINYBOX POOL PARTY || LIPIEC 2017

W kalendarzy mamy już sierpień, a więc wakacje w pełni! Dziś mam dla Was szybki wpis na temat najnowszego pudełka ShinyBox Pool Party. Jeśli jesteście ciekawe zawartości, zapraszam dalej!



Świetna zabawa, najlepsze przyjaciółki, gorące słońce i ShinyBox to sposób na najlepsze wakacje! Zapraszamy Was zatem na Pool Party – imprezę pełną piękna, relaksu i niespodzianek!
W lipcowym pudełku ShinyBox Pool Party, każda z Was znajdzie m.in. niezbędnik w letniej pielęgnacji ciała – pełnowymiarowy żel aloesowy od marki Kueshi o wartości 45 zł. To jednak nie koniec niespodzianek, więc jeśli chcecie wszystkie je poznać, zamówcie najnowsze pudełko Pool Party teraz!

→ Żel aloesowy Kueshi
Jak dla mnie jest to perełka lipcowego Pool Party! Dobrej jakości żel aloesowy wspaniale koi skórę, szczególnie przypieczoną słońcem ;) Żel ma przyjemną konsystencję, nie jest przesadnie lepki, szybko się wchłania i genialnie koi.

→ Syoss- szampon do włosów Hair Reconstruction z linii Salon Plex
Przyznam szczerze, że nigdy wcześniej nie używałam produktów Syoss, powiem więcej słyszałam o nich raczej średnie opinie, dlatego podeszłam do tematu z ciekawością.


→ Catrice żelowy lakier do paznokci Ico nails
Lakier ma świetny kolor, intensywna czerwień pasuje idealnie do letniej scenerii. Lakier dobrze się aplikuje a szeroki pędzelek ułatwia malowanie.


→ Joko baza pod makijaż Smooth Your Face
Typowa baza silikonowa, ma przedłużać trwałość podkładu. Jestem bardzo ciekawa efektu, bo aktualnie wszystkie podkłady spływają po mnie jak po kaczce.

→ CleanHands żel antybakteryjny do rąk
Żel podczas wakacyjnych wyjazdów to konieczność, na szlaku niezastąpiony! 


→ Cień do powiek Virtual
→ Kremowy róż do policzków Vipera
→ Efektima peeling oraz maska do stóp
Produktów kolorowych nigdy za wiele! Cień ma ładny, jasny, dość neutralny kolor, myślę, że zagości w mojej kosmetyczce na dłużej. Róż, chętnie wypróbuję, choć nie ukrywam, że jakoś ciężko zużywam takie wersje kremowa. Peeling i maska do stóp przydadzą się, nawet bardzo, gdyż nie wiem jak u was, ale moje stopy wysychają w ekspresowym tempie.


Podsumowując, uważam, że pudełko spełnia oczekiwania, aczkolwiek nie powala na kolana. W środku znalazły się produkty przydatne, idealne na letni wypoczynek nad wodą, lakier do paznokci czy kremowy róż zawsze się przydają. Latem szampon odbudowujący to dobry wybór, z przyjemnością wypróbuje produkt Syoss. Najbardziej zadowolona jestem z dobrego jakościowo żelu aloesowego, który po opalaniu jest dla mnie istnym zbawieniem! Z niecierpliwością czekam na kolejną edycję, która zapowiada się bardzo ciekawie!
Jestem ciekawa co Wy sądzicie o lipcowym pudełku? 

2 komentarze:

  1. Jak na mój gust pudelko troszeczke średniak. Nic mnie az tak nie oczarowuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś mogę powiedzieć, że przydał mi się żel aloesowy ;) super po opalaniu

      Usuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog