10/08/2013

Maybelline, That's Mauvie; ulubiona pomadka ostatnich tygodni

Wraz z rozpoczęciem stażu i koniecznością wstawania rano doceniam kosmetyki, które przyśpieszają wykonanie makijażu. Jakoś nigdy nie miałam w sobie tyle samozaparcia, żeby wstawać wcześniej niż to konieczne tylko po to aby zrobić ładny makijaż. W ostatnim czasie intensywnie działam z kredką, delikatnym cieniem i własnie lekko fuksjową pomadką od Maybelline z serii hydra extreme.


Szminka Maybelline That's Mauvie jest ze mną już drugi sezon, jednak muszę powiedzieć, że w tamtym roku jakoś rzadko po nią sięgałam. Pomadka ma kolor delikatnej fuksji, wiem, że niektóre z Was zaliczają ją do "nudziaków" jednak na moich ustach...zupełnie nudziaka nie przypomina ;) Lubię ją nie tylko za radosny kolor ale również za świetną, nawilżającą formułę. Szminka wybaczy nam wiele, nie podkreśla suchych skórek, nie wchodzi w załamania i bardzo przyzwoicie się "zjada". Trwałość jest średnia, bez jedzenia czy picia wytrzymuje na ustach kilka godzin. Na zakończenie dodam, że zachęcająca jest również cena (około 18 zł), dostępność oraz szeroka gama kolorystyczna.


Jakie są Wasze ulubione pomadki tej jesieni? A może stawiacie na mocniejsze oko i delikatne usta?

26 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie na Twoich ustach, bardzo żywo!
    Ja z tej serii jeszcze nie miałam pomadek, ale baaardzo lubię Color Whisper :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada przepięknie na ustach ładnie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie na takie kolory mam ostatnio ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny odcień różu :) Swojego jesiennego faworyta jeszcze nie mam. Ostatnio mam fazę na ciemne podkreślenie oczu, więc na usta leci tyko Carmex lub Balm Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) Od jakiegoś czasu chodzą za mną mocne kolorystycznie szmineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu nie nazwałabym jej nudziakiem :D Piękna, piękna fuksja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mocny róż i czerwień są moimi ulubionymi kolorami na ustach bez względu na porę roku. ładny kolor szminki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zazwyczaj stawiam na mocne oko i delikatniejsze usta, ale ostatnio lubię też i ten drugi wariant. Nawet mam teraz taką mooocną fuksję w kolekcji i dobrze się z nią czuję. Twój kolorek też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię pomadki Maybelline właśnie za błyszczące wykończenie. Ta jest śliczna, choć kolor niekoniecznie mój :). Ja ostatnio noszę na ustach balsam z Max Factor, kolor czerwony, ale na ustach mocno stonowany. Albo wymiennie nudziak z Celii, lub Astora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyjrzeć MaxFactorowi skoro mówisz, że na ustach jest stonowany :)

      Usuń
  10. Kolor śliczny ;) Nie miałam jeszcze pomadki z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor! Świetnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek :)
    aczkolwiek preferuje "NUDE" mi jest źle w żywych kolorach :)
    ja stawiam na nude, ale mocne oko też nie u mnie, teraz coraz mniej się maluję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mój makijaż zależy od ilości wolnego czasu i nastroju; raz stawiam na oczy raz na usta ;)

      Usuń
  13. Ładny masz kształt ust ;) Ja lubię rożne kolory, ale ostatnio sięgam po nudę i jasne róże, oraz wyjątkowo po jedną ciemną pomadkę w kolorze ciemnego wina ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam pozostawione przez Was komentarze i staram się na nie odpisywać.
Bardzo cieszy mnie, gdy widzę, że zostawiacie po sobie ślad, daje mi to możliwość poznania Was i odwiedzenia Waszych blogów :)
Pozdrawiam A.

Copyright © 2017 AnnaBlog